پرواز خالی هواپیمایی آتا به رشت!

در شرایطی که در روزهای گذشته خرید بلیت پرواز هواپیمایی آتا به رشت غیرممکن بود، صبح امروز(۲۵ بهمن ۱۴۰۲) پرواز این ایرلاین به رشت با کمتر از ۱۰ مسافر انجام شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، داستان تهیه بلیت هواپیمای پروازهای داخلی تبدیل به یکی سخت‌ترین کارها شده و شبیه به عملیات غیرممکن است.

یکی از مخاطبان پایگاه خبری پرشین خودرو، تجربه خود از تهیه بلیت پرواز به رشت از ایرلاین آتا را برای ما ارسال کرد که در ادامه می‌خوانید:

از ابتدای هفته جاری تلاش ما برای خرید بلیت پرواز به رشت در پلتفرم‌های فروش بلیت کلید خورد اما تمام تلاش‌ برای خرید بلیت با در بسته مواجه می‌شد تا در نهایت تصمیم به حضور در فرودگاه و امتحان کردن شانس تهیه بلیت پای پرواز گرفتیم.

در کمال تعجب با حضور در فرودگاه موفق به تهیه بلیت هواپیمایی آتا به رشت شدیم اما با حضور در هواپیما با صندلی‌های خالی مواجه شدیم به صورتی که هواپیما با کمتر از ۱۰ مسافر از زمین برخواست.

علت نبود بلیت و پرواز خالی را از خدمه هواپیما جویا شدیم که اعلام کردند: بلیت بیشتر پروازها به صورت گروهی(چارتر) فروخته می‌شود اما اینکه مسافر در پرواز حاضر می‌شود یا خیر در اختیار ما نیست.

این اتفاق عجیب که در پرواز امروز صبح ایرلاین آتا رخ داده است از جمله اتفاقات عجیب چند ماهه اخیر در پروازهای داخلی است که موجب نارضایتی شهروندان از خدمات ایرلاین‌ها نیز شده است.

کد خبر 144642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha