تامین منافع تمامی ذی‌نفعان ایران خودرودیزل از جمله سهام‌داران

مدیرعامل جدید ایران خودرودیزل گفت: با حرکت طبق راهبردهای کلان گروه صنعتی ایران‌ خودرو، منافع تمامی ذی‌نفعان از جمله سهام‌داران را تامین خواهیم کرد.

به گزارش پرشین خودرو، محمد حسن محمدزاده، با قدردانی از مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌ خودرو برای اعتماد و سپردن مسوولیت مهم مدیریت ایران‌ خودرودیزل به وی، اظهار داشت: حفظ و توسعه مسیری که در این شرکت آغاز شده، با تفکر و ایده‌های جدید ادامه خواهد یافت و امیدواریم بتوانیم جایگاه آن را حفظ کرده و بهبود بخشیم.

وی که در مراسم معارفه خود سخن می گفت، با اشاره به سوابقش در شرکت سایپادیزل و موفقیت‌های کسب شده در این شرکت، اضافه کرد: با اقداماتی که در زمینه تولید و توسعه این شرکت صورت گرفت، در سال گذشته به سودآوری دست یافتیم.

مدیرعامل ایران خودرودیزل با اشاره به تجربیات خود در زمینه تولید و داخلی‌سازی مجموعه‌های خودرویی، بیان کرد: توسعه و تعمیق ساخت داخل محصولات از محورهای مهم برنامه‌های ایران‌ خودرودیزل خواهد بود. 

محمدزاده با تاکید بر حرکت در چارچوب دستورالعمل‌ها و سیاست‌گذاری‌های ایران‌ خودرو و هم‌افزایی با این شرکت، عنوان کرد: بی تردید، با حرکت طبق راهبردهای کلان گروه صنعتی ایران‌ خودرو، منافع تمامی ذی‌نفعان از جمله سهام‌داران را تامین خواهیم کرد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد، با کمک تمامی همکاران فعلی در ایران‌ خودرودیزل، موفقیت‌های خوبی را رقم بزنیم.

کد خبر 144831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha