کد خبر 102819
۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴
پنجمین نمایشگاه خودرو البرز برگزار می شود

پرشین خودرو: پنجمین دوره نمایشگاه خودرو و قطعات البرز با مجوز شرکت گسترش نمایشگاه های بین المللی و دائمی استان البرز در تاریخ 2 تا 5 بهمن ماه 97 برگزار خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از ستاد خبری نمایشگاه خودرو و قطعات البرز، محسن شمس مدیرعامل گروه تانا و مجری نمایشگاه، ضمن اعلام این مطلب در خصوص تعیین زمان جدید برگزاری این رویداد گفت: طبق روال انجام پذیرفته در دو دوره اخیر، مقرر بود نمایشگاه در تیرماه برگزار شود که بنا به شرایط پیش آمده و پیشنهاد مشارکت کنندگان، این برنامه به تعویق افتاد و با پیش بینی تثبیت بازار خودروهای داخلی و وضعیت روشن تر خودروهای وارداتی، در هفته اول بهمن ماه کرج برای پنجمین بار، میزبان خودرویی ها خواهد بود.

مدیر نمایشگاه خودرو و قطعات البرز در خصوص گروه های تخصصی و محل برگزاری افزود: انواع خودرو سواری و تجاری، قطعات و مجموعه ­های خودرو، دوچرخه و موتورسیکلت، زیرگروه­ های تخصصی این رویداد است و در محل موقت نمایشگاه ­های استان البرز برپا خواهد شد.

شمس در خصوص دسترسی به مستندات نمایشگاهی گفت: مدارک نمایشگاه از طریق سایت گروه تانا، آژانس بین المللی ارتباطات ایران به نشانی tana-group.com قابل مشاهده و دسترسی است.

کد خبر 102819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha