کد خبر 103075
۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
تعدیل نیرو در شرکت خودروسازی فورد

پرشین خودرو: شرکت خودرو سازی آمریکایی فورد که در پایان ماه ژوئیه بازسازی گسترده‌ای را وعده داده بود، روز جمعه اعلام کرد کارکنان خود را کاهش خواهد داد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت خودرو سازی آمریکایی فورد که در پایان ماه ژوئیه بازسازی گسترده‌ای را وعده داده، روز جمعه اعلام کرد کارکنان خود را کاهش خواهد داد.


با وجود این، شرکت فورد، تصریح نکرد گستردگی طرح اجتماعی که در نظر دارد، به چه میزان خواهد بود.

شرکت فورد در بیانیه‌ای که شامگاه جمعه نسخه‌ای از آن را در اختیار خبرگزاری فرانسه قرار داد، اعلام کرد: «ما در آغاز سازماندهی مجدد کارکنان خود در سطح جهانی هستیم تا از اهداف راهبردی شرکت، ایجاد محیط کاری پویاتر و سازگارتر برای فعالیت حمایت کنیم.»

فورد با تصریح بر این که "به زودی جزئیات بیشتری در این باره ارائه خواهد کرد"، افزود: «سازماندهی مجدد به کاهش کارکنان در طول زمان منجر خواهد شد و این امر به اوضاع جغرافیایی و تیمی آن بستگی خواهد داشت.»

 

فورد

 

 

فورد ۲۵ ژوئیه اعلام کرده بود به بازسازی گسترده‌ای اقدام خواهد کرد که در طول سه تا پنج سال ۱۱ میلیارد دلار هزینه در برخواهد داشت.

اما فورد تصریح نکرده بود که آیا این امر به حذف مشاغل و تعطیلی کارخانه‌ها منجر خواهد شد یا خیر.

فورد فقط به اعلام این بسنده کرده بود که قصد دارد در طرح برخی مدل‌ها تجدید نظر کند و نقدینگی‌های خود را به طرف بخش‌های پر سودتر اختصاص دهد و برخی مشارکت‌های راهبردی را بررسی نماید.

در پایان ماه آوریل فورد تصمیم گرفته بود دیگر در خودرو‌های کوچک در آمریکای شمالی که در آنجا خودرو‌های بزرگ طرفداران بیشتری دارند، سرمایه گذاری نکند.

در آسیا و به ویژه در چین عملکرد فورد از مدت‌ها پیش مورد بررسی قرار نگرفته است، اما در اروپا شرکت از نبود بهره وری و "ناکارآمدی" که در سه ماهه دوم به ضرر در دو منطقه منجر شده است، ابراز تاسف کرد.

کد خبر 103075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha