شگفتی بازدیدکنندگان از حضور «بامبلبی» در لس آنجلس

پرشین خودرو: کمپانی فیلم سازی پارامونت در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا، یکی ربات‌های تبدیل شونده خود را در نمونه های واقعی به نمایش گذاشته است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تبدیل شوندگان یا ترانسفورمرز، بدون شک یکی از جذاب ترین فیلم های علمی تخیلی در دنیای سینما به شمار می رود که تاکنون قسمت های گوناگونی از آن ساخته شده و بر روی پرده سینما به نمایش گذاشته شده است. هرچند دایره فعالیت این فرانچایز به فیلم های سینمایی محدود نشده و در دنیای کارتونی و همچنین دنیای بازی های کامپیوتری هم شاهد ساخت و پخش مجموعه های مختلف از "تبدیل شوندگان" بوده ایم.

اگر به دنیای سینما علاقه داشته باشید، بدون شک در جریان هستید که در ماه دسامبر 2018 میلادی، جدیدترین نسخه از سری فیلم های تبدیل شوندگان بر روی پرده سینما خواهد رفت، اما این قسمت نام Bumblebee را یدک کشیده و تنها به معرفی شخصیت زرد رنگ این مجموعه یعنی همان Bumblebee پرداخته است و داستان آن را روایت می کند، هرچند کماکان شخصیت های مختلف "دیسپتیکان ها" و "آتوبات ها" در فیلم حضور دارند.

 



حال کمپانی فیلم سازی پارامونت باتوجه به اینکه مانور زیادی بر روی اتومبیل های معروف جهان در سری فیلم های تبدیل شوندگان داده می شود، از فرصت پیش رو استفاده کرده و یک نسخه واقعی از شخصیت Bumblebee در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا به نمایش گذاشته است تا گام جدیدی در راستای تبلیغ این فیلم برداشته شود.

باتوجه به تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، بدون شک متوجه این موضوع شده اید که شخصیت Bumblebee دیگر یک شورلت کامارو نیست و بدنه آن از قطعات خودروی معروف آلمانی، یعنی فولکس واگن بیتل تشکیل شده است.

دلیل آن تاریخ روایت داشتان خواهد بود که به سال 1987 میلادی باز می گردد و شخصیت این ربات براساس خودروی قدیمی فولکس واگن بیتل شکل گرفته است که می توانید چراغ های معروف آن را بر روی سینه Bumblebee شاهد باشید.

کد خبر 106119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha