5 خودروی برتر سال 2018 از نگاه مجری معروف برنامه های خودرویی

پرشین خودرو: در سال 2018، بهترین خودروهای تست شده توسط جرمی کلارکسون مجری معروف برنامه گرند تور از بین مجموع 28 خودروی تست شده اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جرمی کلارکسون، مجری معروف و محبوب خودرویی جهان که حدودا 3 سالی می‌شود به دلیل اختلافات داخلی از برنامه تخته گاز کنار کشیده و به برنامه "گرند تور" ملحق شده است، به تازگی 50 مورد از بهترین خودروهایی که در سال 2018 با آنان رانندگی کرده را معرفی کرده است.

سال 2018 برای جرمی کلارکسون سالی پر از ماجرا بوده است، از بیماری وی گرفته تا شایعاتی که مربوط به تمدید قرارداد او با آمازون برای ساخت فصل جدید "گرند تور" می شود، اما تمامی این ها کنار رفته و تنها چیزی که امروز مورد توجه قرار می گیرد، فهرستی از بهترین خودروهای جرمی کلارکسون خواهد بود که در سال 2018 میلادی موفق به راندن آنان شده است.

 



گفتنی است که از بین 28 اتومبیل تست شده توسط جرمی کلارکسون، 5 مورد به عنوان بهترین خودرو انتخاب شده است که اولین و مهم ترین آن می تواند لامبورگینی هوراکان پرفورمانته باشد که همیشه مورد ستایش جرمی کلارکسون قرار گرفته و بعد از آن خودروی سوپراسپرت پورشه 911 GT2 RS خواهد بود و در شرایطی انتخاب شده است که جرمی کلارکسون هرگز طرفدار محصولات پورشه بویژه 911 نبوده و همیشه آنان را به خاطر طراحی یکنواخت و مشابه حتی با ورود به نسل جدید مورد انتقاد قرار داده است.

در جایگاه سوم خودروی "آلپینا B5" قرار می گیرد که برمبنای نسل جدید "بی ام و سری 5" توسعه پیدا کرده است و در جایگاه چهارم، خودروی "استون مارتین ونتیج" نسل جدید قرار می گیرد و با اضافه شدن نسل جدید "بنتلی کانتیننتال GT"، لیست برترین خودروهای تست شده توسط جرمی کلارکسون در سال 2018 میلادی تکمیل می شود.

کد خبر 107572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha