مدیرعامل ایران خودرو: همواره عذرخواه مشتریان هستیم

پرشین خودرو: قیمت های اعلام شده ایران خودرو برای خودروهای بالای ۴۵ میلیون تومان کمتر از آیین نامه قیمت گذاری سازمان حمایت حقوق مصرف کنندگان بوده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هاشم یکه زارع مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با اعلام این خبر گفت: چنانچه هر تولیدکننده ای برای تحویل محصول تاخیر داشته باید عذرخواهی کند و ما همواره عذرخواه مشتریان خود هستیم.

وی در ادامه از تحویل تعهدات محصول پژو پارس اتوماتیک ظرف ۲ ماه آینده خبر داد و اظهار داشت: به تعهدات باقی مانده برای خودروی پژو۲۰۰۸ نیز تا پایان فروردین ماه سال آینده پاسخ خواهیم بود.

یکه زارع، پاسخ به تمام تعهدات ایجاد شده برای محصول پژو ۴۰۵ را طولانی تر دانست و اظهار امیدواری کرد که با برطرف شدن مشکلات قطعه سازان داخلی شاهد افزایش تولید در خطوط خودروسازی کشور باشیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، همچنین با طرح این سوال که چرا قیمت لوازم خانگی با توجه به تغییرات نرخ ارز می تواند ۳ برابر شود اما خودرو خیر! از ۵ ماه تعلل در موضوع قیمت گذاری خودرو انتقاد کرد و متذکر شد: چنانچه تصمیم امروز برای قیمت گذاری خودرو همان ۵ ماه قبل گرفته و انجام می شد این وضع امروز خودروسازان نبود!

به گفته وی، متاسفانه تعلل در موضوع قیمت گذاری طی سال جاری موجب شد تا ۱۰ هزار میلیارد تومان پول مشتری و خودروسازی توی جیب دلالان بازار خودرو جای گیرد.

 

قیمت خودرو تا اردیبهشت ۹۸ بالانس می شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در پایان پیش بینی کرد که تا اردیبهشت ماه سال آینده شاهد بالانس قیمت خودروها در کارخانه و بازار باشیم.

کد خبر 108279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha