قیمت جدید جیلی GC6 مشخص شد +جزئیات

پرشین خودرو: پس از آغاز موج جدید افزایش قیمت خودروهای تولید داخلی، این بار نوبت به خودروسازان بم رسید تا قیمت جدید سدان جیلی را اعلام کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پس از اینکه دو شرکت خودروسازی بزرگ کشور، لیست قیمت جدید محصولات خود را اعلام کردند، خودروسازان بم نیز دست به کار شد و نرخ جدید سدان جیلی جی سی6 را اعلام کرد.

جیلی جی سی6 که در سال گذشته با نسخه فیس لیفت و به روز شده به بازار ایران معرفی و عرضه شده بود، در مرداد ماه سال جاری با قیمت 75 میلیون و 900 هزار تومان معامله می شد که پس از رشد شدید قیمت ارز، انتظار می رفت تا قیمت این خودرو نیز با افزایش مواجه شود.

قیمت جدید خودروی جیلی جی سی6 که از سوی شرکت اعلام شده، قیمتی بالغ بر 125 میلیون تومان است.


البته اعلام قیمت جدید سدان جیلی با آغاز فروش این خودرو با قیمت قطعی همراه شده است که شما می توانید جدول جزئیات این طرح را در انتهای همین گزارش مشاهده کنید.

پیشرانه به کار گرفته شده در خودروی جیلی GC6 یک نمونه 16 سوپاپ چهار سیلندر تنفس طبیعی به حجم 1.5 لیتر است. توان خروجی این پیشرانه معادل 105 اسب بخار بوده و بیشینه گشتاور آن به رقم 146نیوتن متر می‌رسد.

حداکثر توان خروجی و گشتاور پیشرانه جیلی GC6 به ترتیب در دور‌های 6200 و 4200rpm پدیدار خواهد شد.

گیربکس چهار سرعته اتوماتیک ساخت jatco ژاپن نیز وظیفه انتقال نیروی پیشرانه به سوی چرخ‌های جلو را برعهده دارد. وزن خودروی جیلی GC6 معادل 1132کیلوگرم بوده و مخزن سوخت آن دارای ظرفیتی به حجم 45 لیتر است.

از رقبای جیلی GC6 نیوفیس در ایران، می توان به بسترن B30، جک جی5، بی وای دی F3 اتومات(در صورت عرضه)، چری آریزو5، ام جی 360 و ام وی ام 550 اشاره کرد.




جدول جزئیات فروش اقساطی جیلی جی سی6

 

کد خبر 108438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha