لامبورگینی هوراکان EVO سقف باز آمد+ تصاویر

پرشین خودرو: پس از معرفی نسخه استاندارد لامبورگینی هوراکان Evo طی 2 ماه گذشته، کمپانی خودروسازی لامبورگینی نسخه اسپایدر اتومبیل را رسما معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پیش از این در معرفی نسخه کوپه عنوان کردیم که مهم ترین تغییراتی که می توان برای لامبورگینی هوراکان Evo متصور شد، برای امکانات و بخش فنی آن خواهد بود که اولین و مهم‌ترین آن برای بخش فنی بوده و حالا شرکت خودروسازی لامبورگینی موفق شده است که درست همانند نسخه کوپه، بر روی نسخه جدید اسپایدر هم از پیشرانه 5.2 لیتری ده سیلندر اتومبیل خروجی قدرت 630 اسب بخاری و گشتاور 600 نیوتن متری استخراج کند که خروجی قدرت آن نزدیک به قدرت 640 اسب بخاری لامبورگینی هوراکان پرفورمانته، قوی‌ترین و سریع‌ترین نسخه تولید شده از لامبورگینی هوراکان خواهد بود.
 

لامبورگینی هوراکان


با ایجاد تغییرات بسیار خوب بر روی ساختار اتومبیل، وزن خشک اتومبیل در نسخه استاندارد به 1422 کیلوگرم رسیده است و همین موضوع باعث شده تا با هدایت و استفاده از نیروی 630 اسب بخاری پیشرانه در چرخ های اتومبیل، به حداقل شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیه و حداکثر سرعت 325 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد.

 

لامبورگینی هوراکان


اما نسخه اسپایدر اتومبیل به دلیل حذف شدن سقف ثابت و مجبور شدن لامبورگینی برای تقویت کف اتومبیل و قسمت میانی، حدود 100 کیلوگرم وزن بیشتری نسبت به نسخه کوپه داشته و همین موضوع باعث شده است تا با افزایش 0.2 ثانیه، شتاب صفر تا صد لامبورگینی هوراکان Evo اسپایدر به عدد 3.1 ثانیه افزایش پیدا کند که باز هم عددی قابل تحسین در بین خودروهای سوپراسپرت کروکی خواهد بود.
 

لامبورگینی هوراکان


دیگر ویژگی‌های مهم فنی همانند نسخه کوپه، شامل فرمان پذیری چرخ‌های محرک عقب همانند لامبورگینی اونتادور S، سیستم کنترل و ارسال نیرو به سمت تمامی چرخ‌های محرک اتومبیل، سیستم تعلیق فعال و همچنین سیستم پیشرفته چهارچرخ محرک اتومبیل می شود، با این تفاوت که سقف متحرک اتومبیل می تواند تا سرعت 50 کیلومتر برساعت و در عرض تنها 17 ثانیه به طور کامل باز شده و یا بسته شود.
 

لامبورگینی هوراکان


تغییرات لامبورگینی تنها برای بخش فنی نخواهد بود و ظاهر اتومبیل هم به نسبت تغییرات فنی بروزرسانی شده است که باتوجه به تصاویر منتشر شده از اتومبیل می توان به خروجی های اگزوز دوگانه همانند لامبورگینی هوراکان پرفورمانته، یک سپر تهاجمی، شکاف های جدید به همراه بالک‌های آیرودینامیکی در قسمت جلو برای افزایش آیرودینامیک و چسبندگی اتومبیل، رینگ های 20 اینچی و همچنین تغییر طراحی قاب ورودی هوا در اطراف سپر اشاره داشت.

 

لامبورگینی هوراکان


شرکت خودروسازی لامبورگینی نسخه استاندارد "هوراکان EVO" را از بهار 2019 و با قیمت پایه 261 هزار و 274 دلار به مشتریان عرضه خواهد شد. اما نسخه اسپایدر این اتومبیل برچسب قیمت 287 هزار و 400 دلاری خواهد داشت و همانند نسخه کوپه از بهار امسال به مشتریان عرضه خواهد شد.

 

لامبورگینی هوراکان

 

 

لامبورگینی هوراکان

 

لامبورگینی هوراکان

 

لامبورگینی هوراکان

 

لامبورگینی هوراکان

کد خبر 111048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha