کد خبر 112860
۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷
انتشار اوراق مشارکت برای تکمیل خط ۷ مترو

پرشین خودرو: معاون شهردار تهران گفت: انتشار اوراق مشارکت اسلامی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل و توسعه خط ۷ مترو تهران و اخذ مصوبه انتشار اوراق مشارکت توسعه خطوط مترو تهران به مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از اقدامات معاونت مالی و اقتصادی شهری شهرداری تهران در سال ۹۷ بود.

به گزارش پرشین خودرو، عبدالحمید امامی افزود: آثار انتشار اوراق مشارکت اسلامی به مبلغ ۷۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل و توسعه خط ۷ مترو تهران و اخذ مصوبه انتشار اوراق مشارکت توسعه خطوط مترو تهران به مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به‌طور مستقیم در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان نمود خواهد داشت.

 

مترو

 

معاون شهردار تهران در ادامه از تحقق ۱۰۲ درصدی درآمدهای پایدار و سهم آن از کل درآمدهای نقدی به میزان ۳۲/۸ درصد در سال ۹۷ خبر داد.

وی افزود: درآمدهای پایدار یکی از درآمدهای قابل اتکا برای شهرداری‌ها هستند که می‌توانند نقش بسیار سازنده‌ای در توسعه شهر داشته باشند.

امامی با اشاره به افزایش مشارکت شهروندان در تحقق در آمدهای پایدار  افزود: در سال گذشته اتفاقات بسیار خوبی در حوزه مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران به ویژه در بحث وصول مطالبات و درآمدهای پایدار رخ داده است که می تواند به عنوان سند افتخار شهرداری تهران محسوب شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به ساماندهی و اصلاح الگوی تسهیلات پرداخت نقدی و تقسیط مطالبات شهرسازی متناسب با نرخ سود و تسهیلات شبکه بانکی کشور ادامه داد: صیانت از منابع درآمدی موجود و پیش بینی منابع جدید درآمدی برای شهرداری‌ها در لوایح، «دایمی شدن قانون مالیات بر ارزش افزوده» و «درآمد پایدار و هزینه شهرداری ها و دهیاری ها» از مهم‌ترین اقدامات معاونت مالی و اقتصاد شهری در سال ۹۷ بود.

منبع: فارس

کد خبر 112860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha