ردبول رکورد پیت استاپ فرمول 1 را به نام خود کرد + ویدئو

پرشین خودرو: تیم فرمول 1 ردبول با داشتن سریع‌ترین زمان پیت استاپ که در واقع به زمان تعویض چرخ‌ها اطلاق می‌شود، توانست در این فصل و در مسابقه "گرند پریکس سیلورستون" بریتانیا رکورد پیت استاپ فرمول یک را جابجا کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فارغ از سرعت بالا و جایزه های بزرگ مسابقات فرمول 1، بخش قابل توجهی از جذابیت مسابقات اتومبیلرانی فرمول 1 را می توانیم مدیون رکوردهای به ثبت رسیده در آن باشیم. اما یک رکورد بیش از همه در مسابقات فرمول 1 مورد توجه قرار می گیرد و آن هم ثبت رکورد "پیت استاپ" خواهد بود که رکوردهای آن گاهی اوقات با اختلاف چند هزارم ثانیه به ثبت می رسد. حال در 23 تیرماه و در جریان مسابقات گرند پریکس بریتانیا، بار دیگر این رکورد جابجا شد تا این بار به نام تیم فرمول 1 ردبول به ثبت برسد.

گروه و اپراتورهای تعویض لاستیک تیم ردبول در آخرین مسابقه این تیم، موفق به ثبت یک رکورد جدید در تاریخ پیت استاپ ماشین های فرمول 1 شدند و با ثبت زمان تنها 1.91 ثانیه برای تعویض لاستیک های ماشین "پیر گاسلی"، نام خود را در بین رکورد داران مسابقات فرمول 1 قرار دادند که می توانید فیلم آن را در پرشین خودرو شاهد باشید. هرچند این گروه برای تعویض لاستیک "مکس ورشتپن" زمان 1.96 ثانیه صرف کردند.

جالب است بدانید که پیش از ثبت زمان 1.91 ثانیه توسط ردبول، رکورد قبلی با زمان 1.92 ثانیه در اختیار تیم ویلیامز بوده است که دقیقا 3 سال پیش و در جریان مسابقات فرمول 1 باکو- آذربایجان موفق به ثبت آن شدند و حالا بعد از گذشت 3 سال این رکورد جابجا شده و به نام تیم ردبول ثبت شده است، هرچند تیم ویلیامز به طور غیررسمی اعلام کرده که موفق به ثبت زمان 1.89 ثانیه برای تعویض لاستیک ماشین های فرمول 1 خود شده است.


 

کد خبر 115207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha