بنتلی EXP 100 GT، تحولی شگرف در طراحی بنتلی + تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی بنتلی با حضور در هفته خودرویی مونتری کالیفرنیا و معرفی کانسپت شگفت انگیز EXP 100 GT، اولین حضور خود در این کشور را جشن گرفت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی بنتلی به مناسبت اولین حضور خود در ایالات متحده آمریکا، با معرفی خودروی کانسپت شگفت انگیز EXP 100 GT در جریان هفته خودرویی "مونتری" این رویداد را جشن گرفت و برای ثبت این لحظه، تصاویری از حضور این خودرو در شبه جزیره مونتری منتشر کرد. هرچند ماه گذشته به صورت جاسوسی تصاویر این خودرو در فضای مجازی پخش شد، با این وجود هنوز هم معرفی این خودرو برای مخاطبان از سوی شرکت خودروسازی بنتلی هیجان انگیز بوده است.

بنتلی

بنتلی

 


خودروی کانسپت EXP 100 GT در واقع به مناسبت سالگرد 100 سالگی برند خودروسازی بنتلی آماده شده و در رویداد خودرویی مونتری معرفی شده است، هرچند این خودرو صرفا یک طرح کانسپت باقی می ماند و بعید است که شرکت خودروسازی بنتلی برنامه ای برای توسعه و راه اندازی این خودرو برای عرضه به مشتریان داشته باشد و دلیل آن هم بسیار قانع کننده است و آن هم طراحی پیچیده و بسیار پیشرفته آن خواهد بود که در حال حاضر امکان تولید آن را به شدت سخت کرده است.

 

بنتلی

بنتلی

 

به غیر از این خودرو در رویداد مونتری، شرکت خودروسازی بنتلی بسیاری از محصولات دیگر خود را هم به این رویداد آورده است که بخش قابل توجهی از آن را محصولات قدیمی و میراث دار این شرکت تشکیل می دهد، از جمله بنتلی لاگونا یا خودروی "Blower" مجهز به یک موتور 4.5 لیتری مربوط به سال 1929 میلادی که از اصلی ترین میراث داران این کمپانی خودروسازی بریتانیایی به شمار می آیند.

 

بنتلی

بنتلی

 

همانطور که گفتیم، بنتلی قصد ندارد این خودروی کانسپت را به مرحله تولید برساند و تنها یک نمایش از توانایی های این شرکت در طراحی خودروهای پیشرفته و آینده نگر خواهد بود. هرچند با این وجود شرکت خودروسازی بنتلی به صورت نمادین یک سیستم محرک تمام الکتریکی را برای این خودرو معرفی کرده است که از 4 موتور الکتریکی با مجموع قدرت 1340 اسب بخاری و گشتاور 1491 نیوتن متری تشکیل شده است که هیچگاه نیروی آن در واقعیت به چرخ های اتومبیل ارسال نخواهد شد.

بنتلی

بنتلی

بنتلی

کد خبر 116017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha