انتشار تصویر نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر با الگوبرداری از تصاویر جاسوسی!

پرشین خودرو: با الگوبرداری از تصاویر جاسوسی، طراحان مستقل صنعت خودروسازی چهره احتمالی و نزدیک به واقعیت میتسوبیشی اوتلندر نسل جدید را طراحی کردند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، میتسوبیشی اوتلندر به عنوان یکی از اصلی ترین بازیگران کمپانی خودروسازی میتسوبیشی در بازارهای جهانی که شاهد حضور آن در بازار کشور نیز هستیم، همیشه مورد توجه این خودروساز ژاپنی بوده است و بروزرسانی های آن باعث شده تا هیچگاه برند "اوتلندر" از جذابیت خود فاصله نگیرد. حال کمپانی خودروسازی میتسوبیشی در حال توسعه و آزمایش نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر است تا بتواند در کنار خودروی "میتسوبیشی اکلیپس" سهم بیشتری از بازارهای جهانی داشته باشد.

باتوجه به پیشرفت های میتسوبیشی در توسعه نسل جدید میتسوبیشی اوتلندر و آزمایشاتی که در جاده های عمومی انجام می شود، احتمالا تا اواخر سال جاری و یا اوایل سال آینده شاهد معرفی میتسوبیشی اوتلندر نسل جدید و سپس شاهد تولید و عرضه این خودروی شاسی بلند به مشتریان باشیم. اما تا زمان معرفی زمان زیادی باقی مانده است و به همین دلیل طراحان مستقل صنعت خودروسازی دست بکار شده و با استفاده از تصاویر جاسوسی این خودرو و الگوبرداری از آنان، چهره احتمالی و نزدیک به واقعیت میتسوبیشی اوتلندر نسل جدید را ارائه کرده است که بیش از 80 درصد می توان صحت آنان و در نهایت رسیدن به چنین نتیجه ای را تایید کرد.

 

اوتلندر



باتوجه به تصاویر گرافیکی میتسوبیشی اوتلندر نسل جدید، می توانیم شاهد تغییرات عمیق و گسترده بر روی این خودروی شاسی بلند باشیم که در چهره خود طراحی نسل جدید و بیشتر آینده نگر میتسوبیشی و همچنین پیشرفت های جدید طراحی این شرکت را دریافت کرده است. طراحی نسل جدید اوتلندر را می توانیم به قرار دادن چراغ های اصلی روشنایی در اطراف سپر نسبت دهیم که امروزه اکثر خودروسازان چنین طرحی برای محصولات نسل جدید خود پیاده می کنند و حداقل در تصاویر گرافیکی، پیشرفت های جدید طراحی آن باعث جذابیت بیش از پیش چهره میتسوبیشی اوتلندر نسبت به گذشته شده است و قطعا می تواند مشتریان زیادی را جذب خود کند.

درست همانند طراحی قسمت جلو، در عقب هم شاهد تغییراتی گسترده و جذاب هستیم، اما طراحی قسمت عقب اتومبیل تاحدودی به نسخه های فعلی اوتلندر شباهت دارد و این خودروی شاسی بلند را از اصالت طراحی خود دور نکرده است، ولی در کنار جزییات کاملا جدید طراحی اتومبیل که هر سیلقه ای را پوشش خواهد داد.

کد خبر 117304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha