17خرداد، قرعه کشی طرح فروش خودرو انجام می شود

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: ثبت نام‌ فروش محصولات ایران خودرو تا 14 خرداد ماه ادامه دارد و شنبه، 17 خردادماه جاری، قرعه‌کشی انجام می‌شود و خودروها حداقل تا سه ماه آینده تحویل داده خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، فرشاد مقیمی، با اعلام این خبر گفت: در هفته آینده، پیش فروش یکساله محصولات ایران خودرو نیز آغاز خواهد شد.

وی افزود: روز جمعه افراد واجد شرایط که در این طرح ثبت نام کرده اند اعلام می‌شوند و شنبه هفته آینده نیز قرعه کشی با حضور همه دستگاه‌های نظارتی انجام می‌شود، پس از قرعه کشی روند تحویل خودرو به مردم آغاز و در هفته بعد از آن نیز پیش فروش 45 هزار دستگاه خودرو شروع خواهد شد که نسبت به طرح فعلی دارای تنوع بیشتری خواهد بود.

مدیرعامل ایران خودرو با اشاره به روند دریافت این خودرو‌ها افزود: برای این 45 هزار خودرو نیز ابتدا پیش ثبت نام انجام می‌شود و در صورتی که در مدلی از خودرو ارائه شده تقاضا از تعداد عرضه بیشتر باشد باز هم قرعه کشی انجام می‌شود.

وی اظهار داشت: تاکنون حدود ۳ میلیون نفر در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برای دریافت ۱۵ هزار خودرو پیش ثبت نام کرده اند.


مقیمی در ادامه و در خصوص بهسازی برنامه‌ریزی برای گروه صنعتی ایران خودرو افزود: از اسفند ماه امسال ورود مشتری به داخل نداریم و در تلاش هستیم آن را بهسازی کنیم. در ایران خودرو کار‌های مثبتی در خصوص مدیریت هزینه انجام گرفته است.

وی گفت: در موضوع طراحی سازمانی نیازمند قابلیت سازی در سازمان هستیم که یکی از آن‌ها منابع انسانی کارآمد است.

 

ایران خودرو



مدیرعامل ایران خودرو اظهار داشت: از شهریور سال گذشته در تلاش بودیم که تعدیل نیرو نداشته باشیم، اما در نهایت تا کنون 770 نفر تعدیل نیرو داشتیم که آن‌ها هم بازنشسته بودند. از نیروی پیمانکار یک نفر هم تعدیل نداشته‌ایم و حدود 140 هزار نفر در شبکه قطعه سازی جذب شدند.

وی گفت: اهداف زیادی برای رسیدن به نتیجه مطلوب داریم. باید سوابق پیمانکاری کارکنان دارای مشاغل سخت و زیان آور لحاظ شود، تاییدیه احکام سرپرستی برای مشاغل حوزه‌های تولیدی حذف شود و همچنین سوابق عناوین شغلی دارای تناقض آرا احتساب شود.
 

کد خبر 123157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha