بهره مندی آریزو5 توربو از موتوری بادوام، کم استهلاک و قوی

براساس نظر مشتریان، آریزو5 توربو دارای موتوری با دوام و کم استهلاک و قوی است و بدنه و شاسی فولادی آن در تصادفات به خوبی از سرنشینان محافظت می کند.

به گزارش پرشین خودرو، بیش از سه سال قبل در اواخر تابستان سال 1396 شرکت مدیران خودرو سدان شیک و جوان پسند خود را به موتور توربو معروف که در لوکس ترین خودرو یعنی تیگو7 نیز به کار برده بود مجهز کرد تا دل مشکل پسندان و خریداران طرفدار سرعت و هیجان را به دست آورد.

انصافا آریزو5 هم دارای طراحی شیک و هم اسپرت است و می تواند دل اقشار نوگرا و طرفدار مدرنیته را بدست آورد. شما با پرداخت قیمتی معقول در بازار فعلی و در مقایسه با برخی خودروهای ایرانی یا دست دوم وارداتی سدانی را دریافت می کنید که به لحاظ ابعاد بین هیوندای اکسنت و النترا قرار دارد و دارای طراحی قوی و ماندگار است و خودروهای اروپایی و کره ای را به شما یادآوری می کند.

یکی از مزیت های بزرگ آریزو5 توربو، اطاق جادار و فضای بار بسیار وسیع است که از این جهت با بسیاری از خودروهای بزرگ تر از خود قابل قیاس و برای ایرانیان جذاب است. در اصل شما فضای بیرون یک سدان جمع و جور در کنار فضای داخل یک سدان لوکس را دارید که هم در شهر مفید بوده و هم در سفر لذت بخش است.

آریزو5 توربو همواره طرفداران خاص خود را داشته است و دارد بطوریکه دارای رضایت مندی بالایی از جانب مالکان خود است. براساس ارزیابی های صورت گرفته و بررسی نظر مشتریان، بیشتر آنها از کیفیت خودرو و ایمنی آن رضایت کامل دارند، بطوریکه بر طبق نظر مشتریان، آریزو5 توربو دارای موتوری با دوام و کم استهلاک و قوی است و بدنه و شاسی فولادی آن در تصادفات به خوبی از سرنشینان حفاظت می کند.

از سوی دیگر هم اکنون می توانید این خودرو را با پیش پرداخت 40 درصد و اقساط تا سقف پنج سال با مدت زمان تحویل کوتاه مدت تهیه کنید که از این بُعد مزیت اصلی آن در بازار محسوب می شود. از سوی دیگر برای این خودرو گارانتی پنج سال یا 150 هزار کیلومتر در کنار دو سال یا شش نوبت سرویس رایگان هم در نظر گرفته شده که اینها شرایط خاصی است که فقط آریزو5 توربو در بازار ایران و در این سگمنت از آن سود می جوید.

کد خبر 130378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha