کاپرا2 با چهره جدید به نمایشگاه خودرو مشهد آمد

گروه بهمن که یکی از شرکت کنندگان اصلی در بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد است بدون برگزاری برنامه خاصی و اصطلاحا با چراغ خاموش پیکاپ کاپرا2 فیس لیفت را به نمایش درآورد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد به عنوان دومین رویداد مهم خودرویی کشور بعد از نمایشگاه خودرو تهران در حال برگزاری است.

به تبع وضعیت بازار و صنعت خودرو آنچنان که باید و شاید شاهد حضور خودروهای جدید در این نمایشگاه نیستیم و بیشتر خودروسازان ترجیح دادند تا با محصولات پیشین خود در این نمایشگاه حضور یابند.

گروه بهمن اما در اقدامی متفاوت به معرفی پیکاپ اقتصادی و دو دیفرانسیل این شرکت با چهره‌ای جدید پرداخت.

 

کاپرا2پلاس



گروه بهمن در نمایشگاه خودرو مشهد نسخه فیس لیفت شده پیکاپ کاپرا 2 را در غرفه خود به نمایش درآورد تا یکی از معدود خودروهای جدید نمایشگاه از آن این گروه خودروسازی باشد.

 

کاپرا2 پلاس



نسخه فیس لیفت کاپرا2 که قرار است جایگزین کاپرا 2 شود و به نام کاپرا2 پلاس نیز شناخته می‌شود بیشترین تغییر را مطابق روال فیس لیفت‌های ایرانی در ظاهر خودرو تجربه کرده است.

 

کاپرا2 پلاس



بیشترین تغییر در طراحی جلوپنجره، سپر، چراغ و پروژکتور پیکاپ کاپرا2 پلاس اعمال شده است.

در طراحی جانبی نیز شاهد تغییراتی در گلگیرهای خودرو هستیم و عقب خودرو نیز بدون تغییر مانده است.

در مشخصات فنی نیز کماکان تغییری مشاهده نمی‌شود و کابین نسخه فیس لیفت نیز همچنان با کاپرا2 کاملا یکسان است.

 

کاپرا2



البته داخل کابین و روی فرمان خودرو شاهد تغییر چهره لوگو هستیم و همان نشانی که در میان جلوپنجره قرار دارد روی فرمان نیز جانمایی شده است.

کاپرا فیس لیفت به یک پیشرانه 2.4 لیتری تنفس طبیعی با فناوری میتسوبیشی مجهز است که توان تولید نهایت قدرت ۱۲۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۲۰۰ نیوتن متر را دارد.

قدرت از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به هر چهار چرخ منتقل می شود.

تنظیم حالت سنگین و سبک در رانندگی دو دیفرانسیل از وسط انجام می شود و ترمزهای دیسکی در جلو و کاسه ای در عقب را در این خودرو می بینیم.

کد خبر 138909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha