کد خبر 143872
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳
۱۰ + ۱ ویژگی بهترین مانیتور سمند سورن پلاس

بهترین مانیتور برای سورن و سورن پلاس، مانیتور اندرویدی فابریک است و از امکانات آن می توان به مسیریابی، میرورلینک، کنترل‌فرمان، دوربین دنده عقب و ... اشاره کرد.

به گزارش پرشین خودرو، یکی از مورد توجه‌ترین ویژگی داشبورد جذاب برای اغلب خودروهای داخلی از جمله سمند سورن، مانیتور اندروید فابریک است. اما دلیل محبوبیت و وایرال‌شدن این عضو و تکنولوژی جدید به خودرو، تنها جذابیت و بالا بردن نرخ خودرو نیست. بلکه بهترین مانیتور برای سورن پلاس مانند یک هوش مصنوعی برای شما قابلیت‌های مسیریابی، پشتیبانی از دوربین دنده عقب، اتصال بلوتوث، میرورلینک، وایفای، پخش فیلم و اتصال به تلویزیون و چندین امکانات دیگر را در ترافیک، موقع توقف و رانندگی برای شما به ارمغان خواهد آورد. با پرشین استار همراه باشید تا با این عضو جدید سورن پلاس آشناشیم.

بهترین مانیتور برای سمند سورن پلاس

بهترین مانیتور برای سورن و سورن پلاس

از میان تمام مانیتورهای موجود در بازار برای سورن، مانیتورهای اندروید از رقبای خود یعنی مانیتور کارخانه و مانیتور ویندوزی سر و گردنی بالاترند. مانیتورهای اندروید با تنوعی که در سخت‌افزار، صفحه‌نمایش، سرعت بدون هنگی، کیفیت فوق‌العاده، تنظیمات منو و کاربری آسانی که دارد، از محبوبیت بیشتری میان رانندگان این خودرو برخوردار است. اما سوال اصلی اینجاست. بهترین مانیتور سورن پلاس اندروید کدام است؟

انواع مانیتور اندروید سمند سورن و سورن پلاس

مانیتورهای اندرویدی همگی دارای ویژگی‌های مشترک و کیفیت بالا و بی نقص هستند. طراحی ظاهری، میزان رم و حافظه، اندازه یا اینچ صفحه نمایش، صفحه لمسی یا کلیدی و ولوم‌دار از ویژگی‌های متمایز آنها هستند. در ادامه انواع مدل مانیتور اندروید را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

  • مانیتور ۷ اینچ لمسی : این مدل جذاب از محبوب‌ترین مانیتورهای اندرویدی سمند سورن و سورن پلاس است که بصورت اختصاصی برای همین خودرو دیزاین شده‌است. بدلیل طراحی منحصر بفرد این مانیتور تنها بر روی داشبورد این خودرو قابل اجراست. به همین دلیل بصورت فریم چسبیده تهیه و نصب می‌شود. کارکرد، کیفیت و سرعت بالای بدون هنگی همراه با جذابیت ظاهری، همگی با هم در این مدل جمع شده‌اند.
  • مانیتور ۸ اینچ ولوم دار : مدل ولومدار دارای کلید و صفحه لمسی همراه با ولوم در کناره‌های صفحه نمایش است. صفحه نمایش ۸ اینچی با کیفیت ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسلی و رم و حافظه ۱-۳۲ گیگابایتی از پرچم‌داران مانیتور خودرو موجود در فروشگاه صوتی تصویری اتوسول است. این مدل کاربری راحت‌تری برای کنترل حجم صدا هنگام رانندگی، به راننده خواهد داد.
  • مانیتور ۹ اینچ تماما لمسی : مدل ۹ اینچی همانند مدل ۷ اینچ تماما لمسی است. با تفاوت اینکه مدل ۹ اینچی دارای صفحه نمایش گسترده‌تر و کیفیت تصویر ۶۰۰×۱۰۲۴ پیکسلی است. مولتی مدیا ۹ اینچی در چهار مدل سخت‌افزار ۲-۳۲ ، ۴-۶۴، ۱-۳۲ و ۱-۱۶ گیگا بایتی در فروشگاه صوتی تصویری اتوسول موجود است.

مانیتور 9 اینچ اندروید سمند سورن و سورن پلاس

۱۰ + ۱  ویژگی و امکانات مانیتور اندروید سمند سورن

مانیتورهای اندروید فابریک خودرو موجود در اتوسول علاوه‌بر ظاهر جذاب، واجد قابلیت و امکانات زیادی هستند. که هر کدام تجربه‌ی رانندگی و سفر راحت‌تری را برای سرنشینان و راننده گرامی هدیه می‌دهد.

  1. مسیریابی و جی‌پی‌اس (GPS) : مسیریابی از مهمترین ابزارهای مورد نیاز برای یک سفر جاده‌ایست. مسیریابی با مانیتور نیاز به تلفن‌همراه را در مسیر به صفر می‌رساند.
  2. پشتیبانی از دوربین‌دنده‌عقب : دوربین‌دنده‌عقب در شب‌هنگام و پارک برای دید نقاط کور ، از واجبات مولتی‌مدیای پیشرفته و مدرن است.
  3. اتصال به بلوتوث، اینترنت : اتصال به بلوتوث یکی از راه‌های متصل‌کردن گوشی با مانیتور است که همگی با امکانات آن آشنا هستیم. اتصال اینترنت نیز یکی از قابلیت‌های جذاب این ضبط تصویری است که امکان پخش آنلاین فیلم ، ویدئو ، موسیقی و... را در طول سفر به خانواده شما می‌دهد.
  4. اتصال به گوشی با میرورلینک و تماس تلفن‌همراه :  پاسخ به تماس هنگام رانندگی و در دست‌گرفتن تلفن همراه باعث هواس‌پرتی و نهایتا جریمه می‌شود. اما مانیتور با قابلیت اتصال گوشی ، امکانات موبایل را به خودرو اضافه می‌نماید.
  5. پخش تلویزیون : از دست‌دادن برنامه یا بازی هیجان‌انگیز در ترافیک از اعصاب‌خردکن‌ترین اتفاقات در طول مسیر رانندگی است. خوشبختانه مانیتور اندرویدی با قابلیت نصب و اجرای انواع اپلیکیشن اندرویدی این قابلیت را به خودرو شما می‌افزاید.
  6. رادیو :  یکی‎دیگر از امکانات بهترین مانیتور سمند سورن اتصال به رادیوست که هنوز هم از جذابیت آن میان رانندگان و طرفداران خود نکاسته است.
  7. موسیقی و ویدئو : قابلیت پخش صوت و تصویر از امکانات خفن این مولتی‌مدیا است. این ویژگی خودرو را شبیه به اتاق و خانه‌یتان می‌سازد.
  8. IPS چهارطرفه صفحه نمایش : این آپشن به معنی کیفیت تصویر بالای مانیتور زیر نور آفتاب برای دید بهتر ، کم‌شدن و کنترل نور در شب برای اذیت نشدن چشم راننده و دید واضح به مانیتور از هر سمت و زاویه است.
  9. تصویردرتصویر :  این قابلیت به سفر خانوادگی شما امکان می‌دهد تا برای مثال راننده در یک‌طرف صفحه‌نمایش به مسیریابی و سرنشینان به ادامه‌ی تماشای فیلم خود بپردازند.
  10. کنترل فرمان : یکی‌دیگر از امکانات این مانیتور است که تجربه‌ی رانندگی خفنی را برای شما خلق می‌کند.
  11. اتصال USB و نسخه اندروید ۱۳ با قابلیت ارتقا و ده‌ها ویژگی جذاب همگی از قابلیت و امکانات مانیتور اندروید اتوسول هستند.

فروشگاه صوتی تصویری اتوسول بانه

فروشگاه اتوسول بانه با داشتن سابقه چندین ساله در فروش خرده و عمده بهترین مانیتورهای سمند سورن و سورن پلاس و همچنین مناسب سایر خودروها با فراهم‌سازی بستر آنلاین فروش خود را به سراسر ایران توسعه داد. قیمت مناسب اتوسول بدلیل دست اول بودن واردکننده این محصول در بازار توسط اتوسول است. همچنین کارشناسان ما با صداقت و مشاوره رایگان پاسخگوی شما هستند. اعتبار  خود را با صداقت خود و سرانجام اعتماد شما بدست آورده‌ایم. نماد اعتماد این سایت نیز برگه برنده ما در جلب رضایت شما بوده است.

کد خبر 143872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha