ایویکو در ایران با یک مدعی نمایندگی و نام و لوگوی جدید

ایویکو در هفتمین نمایشگاه لجستیک، با یک شرکت جدید که مدعی نمایندگی رسمی ایویکو در ایران است و با یک نشان تجاری و لوگوتایپی متفاوت، به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کامیون‌های ایویکو با نام و نشانی جدید، نخستین چیزی است که در بدو ورود به نمایشگاه لجستیک تهران نظر بازدیدکنندگان را به خود جلب می‌کند.

یک کامیون با ۲ لوگوی متفاوت! / سروش دیزل؛ سومین مدعی نمایندگی ایویکو در ایران

ایویکو در ایران آن هم با یک شرکت جدید از آن جهت حائز اهمیت است که این شرکت ایتالیایی چند ملیتی سال‌های سال با زامیاد در کشور حضور داشته است و اگر مشکلات تحریمی نبود این همکاری همچنان بدون تغییر لوگو ادامه داشت.

شرکت نامیک که مدعی نمایندگی ایویکو در ایران است، کامیون باری و کشنده از سری S-WAY ایویکو را در این نمایشگاه به بازدید عمومی گذاشته است.

کامیون باری ایوکو

شرکت نامیک این دو محصول ایویکو را با یک نشان تجاری جدید و لوگوتایپ نامیک به نمایشگاه آورده است اما باید دید مراحل این تغییر نام به صورت قانونی انجام شده است یا خیر چرا که معمولا شرکت‌هایی در قدوقواره ایویکو به آسانی اجازه تغییر برند را هیچ شرکتی نمی‌دهند.

کشند ایوکو

تغییر نام و لوگو در صنعت خودرو ایران البته اتفاق جدیدی نیست و بسیاری از خودروسازان چینی که در حضور دارند با همین روش مشغول فعالیت هستند اما این شیوه در خصوص خودروسازان بی‌نام و نشان صادق است نه یک شرکت اروپایی چند ملیتی.

باید یادآوری کنیم که در همین نمایشگاه و در کنار غرفه نامیک، محصولات ایویکو با نشان تجاری یک شرکت دیگر نیز به نمایش درآمده بود که همین موضوع به عجیب‌تر شدن این نوع همکاری دامن می‌زند.

خبرنگار ما در خصوص چند و چون فعایت و همکاری نامیک با ایویکو از مسئولان شرکت نامیک پرس و جو کرد اما از مدیران ارشد این شرکت، شخصی در دسترس نبود و کارمندان این شرکت نیز به گفتن اینکه بدنه و شاسی متعلق به ایویکو است، بسنده کرده و بر نمایندگی رسمی بودن نامیک، تاکید داشتند.

کد خبر 144204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha