کدام خودروسازان به نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین تبریز می روند؟ (+اسامی شرکت ها و زمان و مکان برگزاری)

اسامی شرکت های خودروسازی داخلی که در نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین تبریز حاضر می شوند، مشخص و اعلام شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، روزهای ۱۲ تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین تبریز برپا خواهد شد.

شرکت نیکاتیس مجری برگزاری نمایشگاه مذکور است و ۲۰ شرکت خودروسازی سبک و سنگین کشور در اتوشو(تحول خودرو) تبریز حاضر خواهد شد.

براساس این گزارش، گروه خودروسازی سایپا به همراه شرکت های زیر مجموعه شامل سایپاسیتروئن، پارس خودرو، سایپادیزل، زامیاد، سایپایدک و مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا به عنوان یکی از دو خودروسازی بزرگ کشور در نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین تبریز حضور دارد.

این گزارش می افزاید که شرکت های فردا موتور و فردا دیزل از گروه صنعتی فردا، آرین پارس موتور و آرین دیزل از گروه آرین سرمایه، برندهای فونیکس، ام وی ام و اکستریم از شرکت مدیران خودرو، و سام دیزل و سام موتورز نیز در قامت گروه های خودرویی تاثیر گذار کشور در نمایشگاه مذکور حاضر شده اند.

دیگر شرکت های حاضر در اتوشو تبریز شامل شرکت های شایان دیزل، تلاش خودرو ایرانیان، وزین پرشیا، رایان خودرو اندیش و امین صنعت است.

خاطرنشان می شود که نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین تبریز، ۱۲ تا ۱۵ دی ماه جاری در محل دائمی نمایشگاهی بین المللی تبریز برپا خواهد شد و ساعات بازدید از این نمایشگاه طی روزهای برگزاری از ساعت ۱۵ ظهر تا ۲۱ شب اعلام شده است.

نمایشگاه خودروهای سبک و سنگین تبریز

کد خبر 144282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha