فروش خودرو اطلس و کوییک GX-L و GXR-L با قیمت قطعی / اعلام جزئیات فروش و پیش فروش فوق العاده سایپا برای دهه فجر (+جدول فروش و زمان)

شرکت سایپا جزئیات فروش و پیش فروش فوق العاده سه خودرو اطلس و کوییک GX-L و GXR-L، برای متقاضیان عادی، متقاضیان جوانی جمعیت و خودروهای فرسوده ویژه دهه فجر سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شرکت سایپا در راستای ایجاد امکان ثبت نام متقاضیان و با توجه به برنامه افزایش تولید خودرو خطاب به مشتریان و نمایندگی های مجاز این شرکت اعلام کرده است که شرایط فروش فوق العاده و پیش فروش سه خودرو اطلس، کوییک GX-L و GXR-L به شرح زیر در سامانه گروه خودروسازی سایپا اجرایی می شود.

فروش فوق العاده سایپا ویژه دهه فجر سال 1402

پیش فروش فوق العاده سایپا ویژه دهه فجر سال 1402

براساس این گزارش، متقاضیان می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز پنج شنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ تا تکمیل ظرفیت با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا در آدرس https://saipa.iranecar.com، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

از جمله مهمترین شرایط عمومی این دوره از فروش سه خودرو سایپا می توان به نداشتن پلاک فعال انتظامی، محدودیت کد ملی، نبود امکان صلح و نخریدن خودرو از ایران خودرو و سایپا در ۴۸ ماه گذشته اشاره کرد.

برای دریافت بخشنامه فروش و پش فروش فوق العاده سایپا طرح متقاضیان عادی، ویژه دهه فجر سال ۱۴۰۲ کلیک کنید.

برای دریافت بخشنامه فروش و پیش فروش فوق العاده سایپا طرح قانون جوانی جمعیت ویژه دهه فجر سال ۱۴۰۲ کلیک کنید.

کد خبر 144525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha