احتمال کاهش تعرفه خودرو به 10 درصد

پرشین خودرو: یک مقام مسئول در وزارت صنعت از حضور مدیران دو خودروساز بزرگ کشور در وزارت صنعت با حضور رئیس‌جمهور خبر داد و گفت:‌ اگر خودروسازان قیمت‌ها کاهش و عرضه را افزایش ندهند، احتمال کاهش تعرفه واردات خودرو وجود دارد.

به گزارش «پرشین خودرو»، یک مقام مسئول گفت: مدیران دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور در جلسه صبح امروز با حضور رئیس‌جمهور در وزارت صنعت، به مشکلات به وجود آمده در بازار خودرو رسیدگی شد. وی افزود: رئیس‌جمهور خواستار آن است، تا کاهش قیمت‌ها همراه با افزایش عرضه صورت گیرد. این مقام مسئول گفت: رئیس‌جمهور معتقد است، اگر خودروسازان قیمت‌های خود را کاهش ندهند، تعرفه واردات خودرو را تا 10 درصد کاهش می‌دهد. به گزارش فارس، خودروسازان موظف شده‌اند تا روز سه‌شنبه مستندات خود را به شورای رقابت ارائه کنند و در غیر این صورت با آنها برخورد خواهد شد.
کد خبر 20532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دانشجو ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    2 0
    تو رو خدا اینکار رو انجام بدین و فقط برای ترسوندن نباشه بابا به فکر مردم باشین باور کنین حتی تعرفه رو هم صفر کنین با این قیمت دلار باز هم هنوز یه مقدار به نفع خودرو سازان داخلیه پس هر حرفی که می زنید بهش عمل کنین
  • ناشناس ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    2 0
    این کاهش تعرفه ها فقط نقش ترسوندن رو داره اگه راست می گین عمل کنین تا همه از جمله خودرو سازان داخلی باور کنن که در خطر هستن.
  • احمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
    3 0
    خدا کنه خودروسازها قیکتها رو کاهش ندن اصلا پراید بکنید صد میلیون تا تعرفه بشه ده درصد مردم از شر انحصار و زورگویی برای همیشه راحت بشن خودروسازهام برن دنبال ساخت خودرو جهانی نه ملی خودرو باید چه به لحاظ فنی و چه به لحاظ قیمتی قابلیت رقابت جهانی داشته باشه
  • م ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
    0 0
    وعده کاهش قیمت همش دروغه . 4 روز که فقط حرف میزند اما هیچ کاهشی ندیدیم .