کد خبر 21760
۴ اردیبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲
اعلام دستورالعمل قیمت خودرو تا دوشنبه

پرشین خودرو: رئیس شورای رقابت گفت: شاخص های مربوط به بانک مرکزی و سازمان ملی استاندارد در دستورالعمل تعیین قیمت خودرو حداکثر تا صبح دوشنبه اعلام می شود و روی سایت این شورا قرار می گیرد.

به گزارش «پرشین خودرو»، جمشید پژویان به واحد مرکزی خبر گفت: بعد از اعلام دستورالعمل، خودروسازان باید بر اساس آن قیمتهای جدید مشخص و اطلاع رسانی کنند. وی گفت: ممکن است خود شورای رقابت هم قیمت برخی از خودروها را محاسبه و اعلام کند. پژویان درباره خودروهای پیش خرید شده که تحویل آنها در روزهای اخیر است، گفت: انتظار می رود خودروسازان تا چند روز آینده و نهایی شدن قیمت ها تحویل خودروها را به تعویق بیندازند. پژویان گفت: این دستورالعمل مربوط به سال 92 و بعد از آن است.
کد خبر 21760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هموطن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    3 0
    آقای پژویان عزیز من یه مشکلی دارم و اون اینه که از حرفای شما چیزی متوجه نمی شم ، دوپهلو ، نامفهوم ، چند برداشتی . مثل این: پژویان گفت: این دستورالعمل مربوط به سال 92 و بعد از آن است. سئوال : یعنی کسایی که سال 92 ثبت نام می کنن و یا کساییکه موعد تحویلشون سال 92 هستش ؟ و یا اینکه کساییکه سال 92 تحویل میگیرن ( حتی اوناییکه سال 91 موعد تحویلشون بوده ) ؟ بابا بخدا موضوع خیلی سادست . اونائیکه قبل از اسفند ماه پیش خرید کردن با هر موعد تحویل (حتی 92 )باید به قیمت قبل (مهر ماه ) باشه . این موضوع برای شما اینقدر سخته ؟؟؟!!! خیلی هارو سرکار گذاشتی . من که ازت نمی گذرم ...
  • مصرف کننده متضرر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    3 0
    واقعا متاسفم برات آقای پژویان یه مرد وقتی یک حرفی میزنه باید سر حرفش بمونه و حساب شده حرف بزنه تا مبادا بد قول شه متاسفم! البته اقتصاد دانان دولتی همه به این صورتند...
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    1 2
    خیلی مسخره اس بخدا.ملتی رو با فریبکاری گذاشتن سر کار.
  • هموطن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    0 0
    پس این بدبختا که همه پولشونو اول دادن و شرکت های خودرو سازی تند تند ماشیناشونو تحویل میدن چی ؟ من اول بهمن قبل همه این حرفا یه سمند تحویل فوری نوشتم 2 -3 روز مونده به عید با کلی تاخیر زورکی تحویل دادن ولی هنوز اردیبهشت مدارکشم نیومده مدلشم 91 کلی هم کیفیتش از سال قبل بدتره اگه اینا گرون فروختن پس حق ما چی میشه چرا مجوز دادید گرون کردن ما هم میدونستیم ارزون میشه نمیخریدیم تو مملکت اسلامی تو روز روشن ... از این روشنتر گرون فروشی تو اسلام حکمش چیه؟
  • حمید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    0 2
    ما ها کلا سرکاریم.فوقش نمیخریم.این نامه پایانی نداره دارن ملتو میزارن سر کار
  • Davoud ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۴
    2 0
    پس تكليف ما كه خودرومون بايد اسفند ساله پيش تحويل داده ميشد چي ميشه؟؟؟؟؟
  • حامد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    2 0
    با این حساب به ما که تحویل اسفند هستیم باید به قیمت مهر91 بدهند. راستی چرا خبر به این مهمی را در تیتر خبرهای مهم نذاشتید. پرشین جان، بعضی موقع یه کارایی میکنی که آدم فکر میکنه طرف خودروسازها هستی!
  • حامد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۵
    1 0
    پرشین جان، چرا کامنت منو منتشر نکردید؟