کد خبر 26047
۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۶
خودروسازان خواستار افزایش قیمت شدند

پرشین خودرو: خودروسازان طی مكاتباتی كه با رئیس شورای رقابت داشتند، خواستار افزایش قیمت خودرو شدند.

به گزارش «پرشین خودرو»، احمد نعمت بخش رئیس انجمن خودروسازان با اشاره به مكاتبات قبلی خودروسازان و همچنین جلسه روز چهارشنبه با رئیس شورای رقابت، اظهار داشت: در این جلسه خودروسازان نه تنها درخواست افزایش قیمت دادند بلکه خواستار اصلاح قیمت پایه خودرو نیز شدند. وی افزود: در برخی از رسانه‌ها به نقل از رئیس شورای رقابت آورده شده که خودروسازان تنها خواستار تعدیل تورم شدند که این سخنان از طرف رسانه‌ها اشتباه برداشت شده است و خودروسازان به دلیل زیان مالی که از ابتدای سال تاکنون کرده‌اند تنها خواهان افزایش قیمت هستند و به زودی نیز این امر اتفاق خواهد افتاد. نعمت بخش ادامه داد: برای مثال از ۳ ماهه ابتدایی سال تنها شرکت سایپا با ۵۲هزار دستگاهی که فروخته است، ۱۳۰ میلیارد تومان ضرر کرده است که این ضرر شامل تمامی خودروسازان دیگر و همچنین قطعه سازان نیز شده است. به گزارش ایلنا، وی در پایان تصریح کرد: رئیس شورای رقابت معلوم نیست به چه دلیل زیان خودروسازان را در نظر نمی گیرد، در صورتی که طبق جلسه خودروسازان با وزیر صنعت، معدن و تجارت نه تنها این زیان‌ها واقعی است بلکه طبق گزارش ارایه شده به وزیر افزایش قیمت خودرو دور از ذهن نیست و باید صورت بگیرد.
کد خبر 26047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۶
    5 2
    چه پروو. از رو نریدا . این به اصطلاح ماشینای شما رو بااین قیمت کسی نمیخره . حالا زیادش کنید تا در کارخونتون کلا تخته بشه . انا مفتشم گرونه .
  • اسداله ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    0 1
    با سلام تنها راه رهائی از این جدال دخالت نکردن دولت در قیمت گذاری است بگذارید بازار تعییین قیمت کند هرشرکت بهتر تولید کرد مطلوب مشتری بود میخرد
  • سعيد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    0 0
    آقاي اسدالله عزيز، تنها راه حل صفر کردن تعرفه واردات خودرو و شکستن بازار انحصاري خودرو است