با پرداخت 500 میلیون ریال هوندا سوار شوید+ جزئیات

پرشین خودرو: مرکز فروش و خدمات پس از فروش خودروهای برند هوندا برای تسهیل در خرید این محصولات توسط مردم، در جدید ترین اطلاعیه فروش خود، تسهیلات ویژه ای را اعلام کرده است.

به گزارش خبرنگار «پرشین خودرو»، گلرنگ فامیلی موتور مرکز فروش و نماینده خدمات پس از فروش محصولات هوندا در ایران جدیدترین مدل فروش خودروهای خود را اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، در اطلاعیه فروش این شرکت دو محصول هوندا اکورد و هوندا CR-V به علاقه مندان معرفی شده است.

برای خرید هوندا آکورد شما با پرداخت 500 میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت، استارت خرید این خودرو شکیل را خواهید زد و با امکان دریافت تسهیلات با بازپرداخت 12، 24 و 36 ماه خیال خود را از مابقی پول خودرو راحت خواهید کرد.

اما اگر شما خواهان خرید یک خودروی شاسی بلند در کلاس و کیفیت بی نظیر هستید تنها لازم است 600 میلیون ریال به عنوان پیش پرداخت هزینه کرده و مابقی پول این خودروی زیبا را با دریافت تسهیلات و پرداخت 12، 24 و 36 ماهه تامین نمایید.

به گفته مدیران این شرکت تمام محصولات هوندا با گارانتی 5 ساله و یا 150 هزار کیلومتر مسافت طی شده به خریداران عرضه می شود و علاقه مندان برای خرید می توانند به نمایندگی های این شرکت در تهران، اصفهان، شیراز، کرمان، اهواز، گرگان و بابل مراجعه کرده و با اطمینان خودروی هوندای خود را دریافت کنند.

شرایط فروش نقدی و اعتباری برای هر دو مدل خودروی هوندا آکورد و هوندا CR-V وجود دارد که در جدول ذیل قابل ملاحظه است:

 

 


 

 

برای دیدن جدول در ابعاد واقعی روی عکس کلیک کنید

 

 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو» telegram.me/persiankhodro بپیوندید.
کد خبر 58247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha