هوندا «سیویک» هاچ بک با ظاهری اروپایی+تصاویر

پرشین خودرو: شرکت خودروسازی هوندا پیش از آغاز بکار نمایشگاه بین المللی پاریس 2016 از اوایل ماه آینده میلادی، به صورت آنلاین به معرفی و ارائه اطلاعات در مورد هوندا سیویک هاچ بک 2017 پرداخت.

حدود یک ماه پیش بود که شرکت سازنده نسخه‌ای اختصاصی از هوندا سیویک هاچ بک برای بازار آمریکا معرفی کرد، حال با 130 میلی متر طول بیشتر، 30 میلی متر عرض بیشتر و در نهایت 20 میلی متر ارتفاعی کمتر نسبت به نسخه آمریکایی، هوندا سیویک هاچ بک اروپایی معرفی شده است که علاوه بر افزایش سایز بدنه، تقریبا کاهش وزن 16 کیلوگرمی را هم تجربه کرده است.


در این میان استحکام پیچشی شاسی هم 52 درصد افزایش پیدا کرده و برای بزرگ‌تر ساختن فضای پای سرنشینان، حدود 30 میلی متر هم فاصله‌ای بیشتر میان دو محور جلو و عقب انداخته‌‌اند.


برخلاف مدل آمریکایی هوندا سیویک که تنها با یک پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر 180 اسب بخاری عرضه می‌شود.


نسخه اروپایی هوندا سیویک در کنار این موتور، پیشرانه‌ای سه سیلندر 1 لیتری توربوشارژر هم دارد که از حداکثر کاریی آن می‌توان قدرتی 127 اسب بخاری استخراج کرد و سپس از طریق جعبه دنده‌ای شش سرعته دستی استاندارد و یا جعبه دنده‌ای اتوماتیک CVT، نیروی تولیدی را به چرخ‌های محرک ارسال کرد. علاوه بر این‌ها، از مدل قدیمی هم پیشرانه‌ای 1.6 لیتری توربودیزلی به ارث رسیده که می‌تواند نیرویی 118 اسب بخاری تولید کند.


از لحاظ تجهیزات و امکانات ایمنی هم هوندا سیویک 2017 به سیستم کروز کنترل تطبیقی، سیستم حفظ خودرو میان خطوط، سیستم هشدار برخورد از جلو، سیستم هشدار نقاط کور و سیستم ترمز اضطراری مجهز شده که تنها در سرعت‌های پایین باعث متوقف شدن خودرو می‌شود، ولی در سرعت های بالا شاید تنها از شدت برخورد بکاهد.











 

برای دریافت آخرین اخبار از طریق "تلگرام" به کانال اختصاصی «پرشین خودرو»telegram.me/persiankhodro بپیوندید.





 

کد خبر 60339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha