سر فاصله زمان قطارها کم و سرویس‌دهی افزایش می‌ یابد

پرشین خودرو: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: برای تسهیل عبور و مرور در روزهای منتهی به پایان سال، سر فاصله زمان حرکت قطارها را کم می‌کنیم و سرویس‌دهی را افزایش می‌دهیم‌.

محسن پورسید‌ آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران  با اشاره به افزایش ترافیک شهری در روزهای منتهی به پایان سال و راهکار معاونت حمل و نقل برای کنترل آن اظهار کرد: ما و پلیس‌ برای کنترل و روان‌سازی ترافیک نهایت سعی خود را می‌کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با تأکید بر اینکه در این روزها مردم باید رعایت کنند و کمتر از خودرو شخصی استفاده کنند، گفت: مردم باید برای کمک به روان‌سازی ترافیک بیشتر از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

وی با اشاره به راهکار شهرداری برای روانسازی‌ ترافیک گفت: در بخش‌ حمل و نقل عمومی سر فاصله زمان حرکت قطارهای مترو را کم می‌کنیم و سرویس‌دهی را به حداکثر می‌رسانیم‌.

پورسید‌ آقایی با بیان اینکه هنوز بحثی در خصوص ایجاد محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی سال نشده است، تصریح کرد: هفته آینده در شورای ترافیک جلسه‌ای خواهیم داشت که در آنجا در مورد راهکارهای کنترل ترافیک روزهای‌ پایانی سال صحبت خواهد شد.

کد خبر 91805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha