کد خبر 93270
۱۹ فروردین ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲
تردد بیش از 300 هزار نفر از پایانه مرزی مهران

پرشین خودرو: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از تردد 332 هزار و 320 نفر از پایانه مرزی مهران از 23 اسفند ماه 96 تا17 فروردین ماه خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، مهندس «نورالله دلخواه» اظهار کرد: این میزان تردد در سطح جاده‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد افزایش یافته است.

وی بیشترین تردد در سطح استان را در جاده «ایلام - دره‌شهر» اعلام و خاطرنشان کرد: کنترل خودروها با استفاده از دوربین‌های تردد شمار مستقر در راه‌های ارتباطی این استان انجام گرفته است .

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام متوسط سرعت رانندگی در سطح جاده‌های استان را 71 کیلومتر بر ساعت دانست و گفت: این اداره کل با استقرار 40 گروه ثابت و سیار و ماشین ‌آلات سبک و سنگین طی ایام نوروز به مسافران و گردشگران خدمت‌ رسانی کرد .

دلخواه با بیان این‌که 332 هزار و 320 نفر از پایانه مرزی مهران از 23 اسفند ماه 96 تا17 فروردین ماه تردد کرده‌اند، گفت: پیش از آغاز تعطیلات نوروزی در راستای ارتقای ایمنی راه‌ها خط کشی و پاکسازی حریم‌های جاده، تعمیر گاردریل‌ها، لکه‌گیری و روکش آسفالت محورها، تعمیر و اصلاح روشنایی جاده‌ها و نصب علائم ترافیکی صورت گرفت.

کد خبر 93270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha