کد خبر 96397
۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۷
کنسرت کیهان کلهر در آلمان

پرشین خودرو: سال گذشته کیهان کلهر، نوازنده مشهور کمانچه کنسرتی با عنوان «پردگیان باغ سکوت» را در قالب بیش از ۷۰ اجرا در شهر‌های مختلف ایران روی صحنه برد. با این حال این هنرمند قصد دارد اواسط خردادماه این کنسرت را در هامبورگ آلمان نیز برگزار کند.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از برترین ها، سال گذشته کیهان کلهر، نوازنده مشهور کمانچه کنسرتی با عنوان پردگیان باغ سکوت را در قالب بیش از 70 اجرا در شهرهای مختلف ایران روی صحنه برد. با این حال این هنرمند قصد دارد اواسط خردادماه این کنسرت را در هامبورگ آلمان نیز برگزار کند.

کیهان کلهر

کلهر در این اجرا هم مانند سایر اجراهای «پردگیان باغ سکوت» با همراهی نوید افقه نوازنده تنبک، ‌علی بهرامی‌فرد نوازنده سنتور و هادی آذرپیرا نوازنده تار روی صحنه می‌رود. قطعه «سرمست» به آهنگسازی علی بهرامی‌فرد، «چهارمضراب» ساخته کیهان کلهر، «دونوازی کمانچه و تار» در دستگاه شور، قطعه «پریشان» ساخته هادی آذرپیرا، قطعه با کلام «عیبت مه گین» با شعر جهانبخش پازوکی، قطعه «طرقه» و... برخی از معروف‌ترین آثاری هستند که در کنسرت «پردگیان باغ سکوت» برای دوستداران موسیقی اصیل ایرانی اجرا می‌شوند.کیهان کلهر آهنگساز و نوازنده کرد زبان در سال های گذشته با گروه های موسیقی مختلفی از اقصی نقاط جهان اجرا داشته است.

کد خبر 96397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha