برگزاری نمایشگاه فرصت‌های طراحی و ساخت قطعات صنعت هوانوردی

پرشین خودرو: نخستین نمایشگاه فرصت های طراحی و ساخت قطعات صنعت هوانوردی اول تا دوم مردادماه سال جاری در فرودگاه بین المللی مهرآباد برگزار می شود.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با توجه به اینکه صنعت هوایی نسبت به سایر صنایع از اهمیت ویژه ای برخوردار است و پیش بینی می شود در ماه های آینده فشار ناشی از تحریم های بین المللی که یکی از اهداف آن مختل کردن فعالیت های حمل و نقل هوایی کشور است، افزایش یابد، نخستین نمایشگاه فرصت های طراحی و ساخت قطعات صنعت هوانوردی در کشور برای ارائه توانمندی های کشور در این زمینه برگزار می شود.

 

صنعت هوایی

 


این نمایشگاه در راستای پیاده سازی راهبرد اقتصاد مقاومتی و اجرای ماموریت ها و سیاست های تعیین شده از جمله شناسایی معضلات، تنگناها، مشکلات و موانع بنیادین و حل ریشه ای آنها توسط مرکز همکاری های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران و انجمن شرکت های هواپیمایی ایران برگزار می شود.
 

در این نمایشگاه، نیازمندی های سخت افزاری و نرم افزاری شرکت های هواپیمایی و خدمات فرودگاهی به منظور شناسایی و استفاده از توانمندی شرکت های داخلی در تامین آنها معرفی می شود.

کد خبر 99136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha