رنو ساندرو با موتور جدید توربوشارژر به بازار می آید

پرشین خودرو: باتوجه به زمان عرضه داچیا ساندرو به بازار، احتمالا تا اواخر سال 2019 میلادی شاهد نسل جدید داچیا/ رنو ساندرو باشیم.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از منابع معتبر خبری، چند سالی از طراحی و ساخت نسل فعلی داچیا ساندرو می‌گذرد و شرکت خودروسازی داچیا به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های کمپانی خودروسازی رنو، به دنبال راه اندازی و عرضه نسل جدید داچیا ساندرو به بازار است که به احتمال زیاد این هدف شرکت خودروسازی داچیا تا اواخر سال 2019 میلادی محقق خواهد شد.

احتمالا می‌دانید که در سال 2008 میلادی، خودروی داچیا ساندرو به عنوان یک وسیله نقلیه ارزان قیمت راه اندازی شد و نسل دوم آن در سال 2012 میلادی راه اندازی شده و به بازارهای جهانی عرضه شد، اما انتظار می‌رود که یک نسخه جدید و همچنان کامپکت از داچیا ساندرو تا اواخر سال 2019 میلادی راه اندازی شود.

مجله آلمانی Auto Bild ادعا می‌کند که خودروی نسل جدید داچیا ساندرو اندازه فولکس واگن گلف خواهد بود و به احتمال زیاد براساس پلتفرم CMF-B رنو کلیو توسعه پیدا خواهد کرد که در این صورت دسترسی نسل جدید داچیا ساندرو به تکنولوژی‌های ایمنی بهتر را فراهم می‌کنند، از جمله سیستم ترمز اضطراری خودکار که در صورت استفاده آن بر روی داچیا ساندرو می‌توان بر روی 5 ستاره ایمنی برنامه ریزی کرد.

با این حال، ما بیشتر به تغییر پیشرانه‌های اتومبیل علاقه مند هستیم تا بازدهی بیشتری داشته باشد. شاید اطلاع داشته باشید که شرکت خودروسازی رنو در حال کار بر روی موتور 1 لیتری است که می‌تواند خروجی قدرت 75 اسب بخاری یا 90 اسب بخاری داشته باشد. علاوه بر این، شرکت خودروسازی رنو بر روی موتور 1.3 لیتری توربوشارژر کار می‌کند که خروجی آن معادل 115 اسب بخار بوده و این احتمال وجود دارد که بر روی نسل جدید داچیا ساندرو مورد استفاده قرار گیرد.

یک ماشین با کیفیت بالاتر به این معناست که دارای قیمت بالاتری هم خواهد بود. در حال حاضر ارزان‌ترین نسخه داچیا ساندرو به قیمت 8000 یورو فروخته می‌شود، در حالی که نسخه "ساندرو استپ وی" دارای قیمت 13 هزار یورو خواهد بود و این انتظار وجود دارد که نسل جدید داچیا ساندرو با دریافت تکنولوژی‌های بیشتر و موتورهای بهتر، قیمت بیشتری نسبت به مدل‌های فعلی خواهد داشت.

کد خبر 100769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha