تویوتا لندکروزر 2019 در امارات متحده دیده شد! + تصاویر

پرشین خودرو: تصویری جدید از مدل جدید تویوتا لندکروزر در خاورمیانه منتشر شد، مدلی که به احتمال زیاد نسخه فیس لیفت تویوتا لندکروزر باشد که حالا با تغییرات ظاهری و در مدل‌های مختلف آماده فعالیت در سال جدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پیش از انتشار تصویری زنده از تویوتا لندکروزر، چند ماه پیش یکی از مجلات فعال ژاپنی تصاویری گرافیکی از زوایای مختلف این محصول منتشر کرده بود که شباهت‌های زیادی به تصویری که هم اکنون در وبسایت‌های خودرویی منتشر شده‌اند، داشت.

 



حال همانطور که می‌بینید، نسخه جدید تویوتا لندکروزر با تغییرات نسبتا خوبی آماده شده است و می‌توان دید که در قسمت جلوی خودرو تقریبا تمامی قسمت‌های آن بروزرسانی شده‌اند.

 



جلوپنجره خودرو با 3 ستون افقی کوچک‌تر طراحی شده است و حاشیه آن را قاب پهن کرومی فرا گرفته و باعث شده تا چهره تویوتا لندکروزر جدید خیلی بهتر و زیباتر از قبل شود، هرچند از این قاب به نوعی در مدل قبل هم استفاده شده است.

 



چراغ‌های اصلی پیشانی هم شامل تغییراتی در طراحی داخلی خود شده‌اند که کمی ساده‌تر از قبل شده‌اند، اما سرایت قسمت‌های کرومی جلوپنجره به قاب چراغ باعث جذابیت بیشتر آن شده است.

 



علاوه بر این، تویوتا از سپری حجیم‌ استفاده کرده که بر روی آن از مه‌شکن‌های جدید با قابی کرومی رنگ به دور آن و همچنین قطعه‌ای کرومی با حک نام لندکروزر در قسمت میانی سپر استفاده کرده است که می‌توانید جزییات بیشتر آن را به همراه عکسی از داخل کابین و همچنین مدل‌های مختلف آن را در تصاویر شاهد باشید.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 101172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha