خریداران ناراضی هاوال و بسترن دوباره به بهمن موتور رفتند +تصاویر

پرشین خودرو: صنعت خودروسازی کشور این روزها حال خوشی ندارد و در این میان وضعیت بهمن موتور را می توان نمادی از این شرایط دانست.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پس از تجمع چند روز پیش مشتریان ناراضی گروه بهمن در مقابل این شرکت و پس از آن در روبروی ساختمان وزارت صنعت، برای سومین بار تعداد زیادی از مشتریان خودروهای هاوال و بسترن در مقابل سازمان فروش شرکت بهمن موتور تجمع کرده اند.

تجمع امروز که با پیش زمینه قبلی هماهنگ شده بود با تعداد بیشتری از مشتریان ناراضی این شرکت برگزار شد.

روز یکشنبه گزارشی از آمار تولید و فروش خودروهای هاوال را در پایگاه خبری پرشین خودرو منتشر کردیم که با بازخورد زیادی روبرو شد که بزرگترین دلیل آن اختلاف بالای آمار خودروهای تولید شده با خودروهای فروش رفته بود که بیش از 250 دستگاه خودروی هاوال را شامل می شد.

با فاصله اندکی از انتشار این خبر کلیپ هایی در فضای مجازی منتشر شد که یکی از پارکینگ های این خودروسازی را در حالی که ده ها دستگاه خودروی هاوال در آن پارک شده بود، نشان می داد.

اطلاعیه گروه بهمن در خصوص این خبر و بعد از آن آغاز طرح تبدیل هاوال به بسترن و ارسال پیامک این طرح به خریداران را می توان آخرین عواملی دانست که موجب شد مشتریان ناراضی بیشتری در این تجمع شرکت کنند.

گروه بهمن در اطلاعیه خود دلیل عدم تحویل خودروها را، ناقصی این محصولات به دلیل کمبود قطعه عنوان کرده بود، در حالی که در نشست خبری مدیرعامل وقت این شرکت در مراسم کلیدسپاری خودروهای هاوال به خریداران، وی با قطعیت از خرید قطعات خودروهای هاوال و مزدا تا 6 ماهه نخست سال 98 خبر داده بود.

هر چند بخشی از مواردی که منتهی به بروز مشکلات این چنینی در صنعت خودروی کشور شده است را نمی توان از به بهمن مرتبط دانست اما؛ نقش مدیران این شرکت در عقد قرارداد محکم با طرف چینی و ذخیره سازی مناسب قطعات برای این روزها را هم نباید نادیده گرفت.

شاید بهترین راه برای حل این معضل را می توان ورود دولت به این مقوله و برطرف کردن مشکلات مشتریان دانست.

 

در گفت و گوی خبرنگار پرشین خودرو با یکی از حاضران در تجمع، تا زمان تنظیم این گزارش هیچ یک از مدیران شرکت بهمن موتور یا گروه بهمن در جمع معترضیان حاضر نشده اند.

 

بروزرسانی ساعت 15:

 

تجمع در حالی به پایان رسید که مدیرعامل گروه بهمن بر خلاف درخواست مشتریان ناراضی و نیروهای پلیس حاضر در محل، از حضور در میان معترضان خودداری کرد.

 

در ادامه می توانید تصاویر این تجمع را از ساعت ابتدایی این رویداد مشاهده کنید.

 

 

 

 

 

کد خبر 106247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    6 0
    پس کی دولت و وزارت صنعت میخاد جلوی این بی قانونیا ومال مردم خوریا وایسه...
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    7 0
    مدیرعامل بهمن موتور باید برای ... محاکمه بشه
  • بهمنی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    4 0
    لطفا لینک گروه تجمع را بزارید، خیلیا مثل ما خبر ندارن و نمیان
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
    4 0
    طبق آخرین صورت های مالی حسابرسی شده مربوط به منتهی دوره منتهی به 96/6/31 (یادداشت 6 صورت های مالی) بهای تمام شده بسترن مبلغی حدود 563 میلیون ریال است. حال چگونه در مدت کمتر از 2 ماه قیمت این خودرو به بیش از 124میلیون تومان افزایش یافته است.دستگاه های نظارتی چه نظارتی دارند و چرا سکوت می کنند؟
  • ej ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۱
    1 0
    اگرماشین نداره همان طوری که قیمت ماشین ها را برده بالا پول مردم را چند برابر کنه بده تا ازاد تهیه کنند تا درب اشغال سازی ها بسته بسه همه راحت بشن
  • محسنی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۴
    1 0
    باسلام لطفا لینک گروه برای تجمع بزارید ما هم بریم
  • محسن ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۵
    1 0
    با سلام من هم مشتری بهمن موتور هستم کمک کنید لینگ تلگرام گروه که رفتن تجمع پیدا کنم کمک کنید