کد خبر 10690
۲۷ فروردین ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۱
جریمه ورود پلاک مخدوش‌ها به طرح ترافیک

پرشین خودرو: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: رانندگانی که پلاک خودروی خود را مخدوش کنند، به مراجع قضایی معرفی می شوند.

به گزارش «پرشین خودرو»، سردار سرتیپ رحیمی افزود: در سال های گذشته میزان ورود خودروهای غیرمجاز به محدوده طرح ترافیک روزانه 70 هزار خودرو بود که در سال گذشته به 24 هزار خودرو و امسال به 14 هزار خودرو کاهش یافت. وی گفت: متاسفانه برخی از خودروها برای ورود به محدوده طرح ترافیک، اقدام به تخلف ورود ممنوع و یا دستکاری پلاک خودروی خود می کنند. سردار رحیمی افزود: دستکاری پلاک خودرو برای ورود به محدوده طرح ترافیک در گذشته 300 مورد بود که امسال به 25 مورد رسیده است. وی گفت: همکاران ما در مرکز ثبت تخلفات محدوه طرح ترافیک، رانندگانی که پلاک خودروی خود را مخدوش و یا دستکاری کرده باشند، شناسایی و آنان را به مراجع قضایی معرفی می کنند. سردار رحیمی گفت: برابر ماده 720 قانون مجازات اسلامی، رانندگان متخلفی که پلاکشان را دستکاری کنند، از شش تا یکسال به زندان محکوم می شوند. رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: رانندگانی که نیاز دارند به هر علتی وارد محدوده طرح ترافیک شوند می توانند با مراجعه به ایستگاه های فروش آرم طرح ترافیک برای خرید آرم به مبلغ 13 هزار تومان اقدام کنند.
کد خبر 10690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • افشین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
    0 0
    سلام تکلیف افرادی که محل سکونتشان درمحدوده طرح اصلی قرار دارد و آرم طرح ترافیک هم نتوانستند تهیه کنند چیست آیا باید هر روز آرم روزانه خریداری نمایند؟
  • مهدی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۶
    1 0
    جمع کنید این مسخره بازیا رو به فکر تولید کم ولی با کیفیت باشید در ضمن از دویدن دنبال اتوبوس و له شدن توی مترو هم جونی برامون نمونده.