واکنش نادرست برخی کارمندان تعزیرات به شکایت مشتریان از خودروسازها

پرشین خودرو: این روزها که بازار شکایت از خودروسازان در نهادهای نظارتی پر رونق شده است، اخبار عجیب و غریبی از این شکایات به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، صنعت خودروی کشور در این روزها با چالش های زیادی روبرو شده است که بخشی از آن به دلیل تحریم های یک جانبه و غیرقانونی دولت آمریکا بر این صنعت به وجود آمده است و بخش عمده ای از آن نیز به دلیل سوء مدیریت های برخی مدیران در این شرکت ها بوده است.

بدعهدی های خودروسازان با مشتریانی که اقدام به خرید خودرو از این شرکت ها کرده اند و افزایش قیمت های غیر منطقی در برخی از این شرکت ها موجب شده است تا مشتریان دست به دامان نهاد های نظارتی و حمایتی بشوند.

از جمله این نهادها که امروز با شکایت مشتریان زیادی از شرکت های ایرانی از جمله خودروسازان مواجه است می توان به سازمان تعزیرات حکومتی اشاره کرد.

در یکی دو روز گذشته اخبار عجیب و غریبی از مشتریانی که برای شکایت به سازمان تعزیرات مراجعه کردند، از طریق پیام های مردمی به پایگاه خبری پرشین خودرو ارسال شده است.

 



برخی از مشتریان اطلاع دادند زمانی که برای شکایت در این سازمان حاضر شده بودند، برخی از مسئولان ثبت شکایت از خودروسازان در واکنش به شکایات آنان با جملاتی از قبیل اینکه "اگر شکایت کنید دیگر در هیچ طرح پیش فروش خودروساز، نمی توانید شرکت کنید" یا "اگر شکایت کنید در خوشبینانه ترین حالت می توانید بعد از یکسال به پول خود برسید" به آنان پاسخ داده اند که موجب دلسردی مشتریان از این نهاد نظارتی شده است.

چنانچه اظهارات این شاکیان صحیح باشد، رفتار این دست کارمندان تعزیرات حکومتی جای تامل بسیاری دارد که می تواند آسیب هایی را متوجه این سازمان کند که مهمترین آسیب آن را می توان قطع امید ارباب رجوع از چنین نهاد های نظارتی دانست.

البته این گونه رفتارهای برخی از کارمندان نا آگاه می تواند در ابعاد وسیع تر نیز مشکلاتی را پدید آورد که به فرموده رهبر معظم انقلاب مصداق بارز بهانه دادن به دست دشمنان نظام قلمداد خواهد شد.

کد خبر 106900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha