سرعت همه محصولات ولوو بر روی 180 کیلومتر محدود خواهد شد!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی ولوو قصد دارد که از سال آینده، سقف سرعت تمامی محصولات خود را بر روی 180 کیلومتر برساعت محدود کند!.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، به عنوان بخشی از کمپین ایمنی "ویژن 2020"، کمپانی خودروسازی ولوو قصد دارد تمامی محصولات جدید خود را به محدود کننده سرعت 180 کیلومتر برساعت به صورت شرکتی مجهز کند.

این خودروساز سوئدی قصد دارد که میزان مرگ و میر ناشی از تصادف در محصولات خود را به صفر برساند. شاید این هدف برای ولوو بسیار بلندپروازانه باشد، اما ولوو معتقد است که فارغ از تکنولوژی های پیشرفته ایمنی بر روی وسایل نقلیه خود، آن ها باید بر روی رفتار راننده ها تمرکز کنند تا بجای کاهش تلفات و صدمات در تصادفات، اصلا هیچگونه تصادفی صورت نگیرد.

 



رئیس و مدیر اجرایی کمپانی خودروسازی ولوو عنوان کرد : شرکت ما رهبر ایمنی در صنعت خودروسازی است. ما همیشه در جایگاه نخست ایمنی وسایل نقلیه بوده ایم و در آینده هم سعی خواهیم کرد از این عنوان دفاع کنیم. با انجام تحقیقات مختلف زمینه مشکلات را پیدا خواهیم کرد و در راستای کاهش و از بین برد آن تلاش می کنیم.

شاید محدود کننده سرعت اتومبیل درمان نباشد، اما اگر بتوانیم حتی 1 زندگی را نجات دهیم، انجام کار ما بسیار ارزشمند می شود.

 



محدود کننده سرعت تنها اولین قدم این خودروساز سوئدی برای افزایش ایمنی محصولات خود است و ولوو تلاش می کند تا با کمک گرفتن از تکنولوژی‌های پیشرفته، امکان محدود سازی بیشتر سرعت اتومبیل هنگام عبور از کنار مدارس، بیمارستان و یا دیگر مکان‌های عمومی شلوغ را فراهم سازد. زیرا داده های تصادفات رانندگی نشان می دهد که حدود 25 درصد از کل تصادفات رانندگی در سال 2017 میلادی برای آمریکا مربوط به سرعت غیرمجاز بوده است.

کد خبر 111447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha