پرفروش ترین شاسی بلندهای چین مشخص شد + جدول

پرشین خودرو: آمارهای فروش مربوط به ماه فوریه در کشور چین، نشان می دهد که خودروی شاسی بلند هاوال H6 در صدر فروش قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، طبق اعلام انجمن خودروهای مسافری چین (CPCA)، حجم فروش خودرو در کشور چین تنها برای ماه فوریه 2019 نسبت به سال گذشته افزایش 16.9 درصدی داشته و در مجموع به 1 میلیون و 207 هزار و 538 دستگاه خودروی مختلف سدان، شاسی بلند، استیشن و ... رسیده است و در این بین می توان کلاس خودروهای شاسی بلند را پرفروش ترین های بازار چین توصیف کرد. حال باتوجه به آمار پرفروش‌ترین خودروهای شاسی بلند فعال در بازار چین، می توان شاهد محصولاتی نام آشنا در بین 10 خودروی شاسی بلند پرفروش کشور چین بود که در راس آن خودروی هاوال H6، مهمان بازار کشور خودمان قرار گرفته است.

باتوجه به جدول ارائه شده از سوی انجمن CPCA، اول از همه خودروی شاسی بلند هاوال H6 با میزان فروش قابل توجه 25 هزار و 728 دستگاه تنها در ماه فوریه سال 2019 میلادی دیده می شود و بعد از آن هم دیگر خودروی نام آشنای بازار کشور، یعنی شاسی بلند فولکس واگن تیگوان با آمار فروش 16 هزار و 277 دستگاه قرار گرفته است.

 



به ترتیب جدول، خودروی جیلی Boyue جایگاه سوم فروش، باوجان 510 جایگاه چهارم فروش و همچنین خودروی هیوندای ix35 توانسته با فروش 12 هزار و 178 دستگاه تنها در ماه فوریه، خود را به عنوان پنجمین خودروی شاسی بلند پرفروش کشور چین معرفی کند. در این جدول که شاهد آن هستید، خودروی نام آشنای چانگان CS35 هم در جایگاه هشتم لیست با آمار فروش 10 هزار و 353 دستگاه دیده می شود.

کد خبر 111976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha