خودروهای هیوندای به ناوگان امدادی کرمان موتور پیوست + جزئیات

پرشین خودرو: معاون امداد شرکت کرمان موتور از آغاز طرح امداد نوروزی از تاریخ 27 اسفند تا 17 فروردین 1398، در بیش از 100 پایگاه امدادی در سراسر کشور به‌صورت شبانه روزی خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، محمدرضا محمودی با بیان این مطلب، افزود: در راستای افزایش سرعت و کیفیت خدمات امدادی و استقرار پایگاه های امداد در مناطق پر تردد، مقصد مسافرت های نوروزی از طریق پیامک از مشتریان محصولات کرمان موتور استعلام شده است.

 



وی گفت: با استقرار کارشناسان فنی در مرکز تماس امداد کرمان موتور، مشتریان می توانند جهت اخذ راهنمایی و مشاوره فنی در حوزه های آپشن محصولات شرکت کرمان‌موتور، عملکرد نمایشگرهای خودرو، جزئیات سرویس‌های ادواری خودرو، الزمات گارانتی و ... با شماره 42724-021 تماس بگیرند.

محمودی خاطر نشان کرد: طی سال 97 بیش از 40 درصد از تماس‌های ورودی با ارائه مشاوره های فنی و تخصصی توسط کارشناسان مرکز تماس تعیین تکلیف شده است.

وی افزود: انجام بیش از 35 درصد از درخواست متقاضیان خدمات امدادی در محل امدادخواه از مهمترین دست آوردهای واحد امداد شرکت کرمان موتور طی سال 97 بوده است.

محمودی گفت: برگزاری سمینارهای آموزشی ویژه امدادگران حمل، یکی دیگر از اقدامات واحد امداد، پیش از اجرای طرح نوروزی سال 98 بود که می‌تواند کمک شایانی به ارتقا سطح کیفیت خدمات امداد داشته باشد.

 



وی تصریح کرد: دومین فراخوان مسابقه عکاسی و داستان‌نویسی با محوریت امدادرسانی و خدمات رسانی به مشتریان و اهدا جوایز به آثار برگزیده از دیگر خبرهای جذاب برای مشتریان بود که مطرح شد.

محمدرضا محمودی در پایان خاطرنشان کرد: به منظور جلب رضایت بیشتر مشتریان محصولات هیوندای، خودروهای i20 به ناوگان امداد اضافه شده است و واحد امداد امیدوار است با ارائه خدمات سریع و با کیفیت به تمامی محصولات شرکت کرمان موتور، آسودگی خاطر را به مشتریان خود اهدا نماید.

لازم به توضیح است ناوگان امداد به تمامی خودروهایی كه نیاز به امداد دارند، خدمات امدادی ارائه خواهد کرد اما اولویت با خودروهای تولیدی شرکت کرمان موتور می‌باشد.


کد خبر 112354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha