پیشرانه الکتریکی چینی روی 2 نسخه ویژه از ولوو XC60

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی ولوو با کمک مهندسین پولستار، دو نسخه ویژه از ولوو XC60 و خودروی ولوو V60 در تابستان امسال عرضه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در حال حاضر شرکت خودروسازی "پولستار" بر روی برندهای مختلفی همچون "پولستار 1"، "پولستار 2" و یا حتی "پولستار 3" کار می کند و تمامی آنان دریافت کننده یک سیستم محرک تمام الکتریکی و یا ترکیبی خواهند بود.

حال کمپانی خودروسازی ولوو به عنوان مالک این برند از دانش فنی و سیستم های محرک محصولات پولستار استفاده کرده و نسخه های پلاگین هیبریدی ولوو XC60 و یا حتی خودروی ولوو V60 را با استفاده از دانش فنی مهندسین پولستار روانه بازار خواهد کرد.

 



گفتنی است که نسخه پلاگین هیبریدی ولوو XC60 یا خودروی ولوو V60 از موتور 415 اسب بخاری T8 بنزینی با خروجی گشتاور 669 اسب بخاری استفاده کرده و توسط یک موتور الکتریکی جدید حمایت خواهد شد، هرچند تغییرات این دو مدل خودرو تنها به همین موارد ختم نشده و گفته می شود که مهندسان پولستار همانند گذشته با همکاری ولوو برای تقویت شرکتی این دو محصول همکاری خواهند کرد و منابع خبری مدعی هستند که علاوه بر سیستم محرک پلاگین هیبریدی مهندسی شده توسط متخصصات پولستار، خروجی قدرت پیشرانه درون سوز نسبت به نسخه استاندارد 15 اسب بخار بیشتر شده و بعد از آن می توانیم شاهد رینگ های اسپرت 10 پره، خروجی های اگزوز کرومی سیاه، گلگیرهای حجیم تر نسبت به مدل های استاندارد و همچنین شاهد تغییراتی در داخل کابین اتومبیل بود که جزییات بیشتر آن بعد از آماده سازی نهایی پروژه ارائه خواهد شد و می تواند نتیجه آن هیجان انگیز باشد.

آندرس گوستافسون، رئیس و مدیرعامل بخش آمریکایی شرکت خودروسازی ولوو مدعی است که اصلاحات اعمال شده از سوی مهندسین پولستار بر روی دو خودروی ولوو XC60 و همچنین ولوو V60، به عملکرد و قدرت بیشتر اتومبیل کمک خواهد کرد و می تواند کارایی بالاتر و قدرت پاسخگویی بهتری برای کاربران خود داشته باشد.

 

داتیس خودرو که نماینده رسمی هایکو اسپورتیو در ایران است، ارائه خدمات پس از فروش و تیونینگ خودروهای ولوو در ایران را مطابق با استانداردهای این شرکت سوئدی بر عهده دارد.

کد خبر 112734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha