نصب صفحه نمایش لمسی روی فرمان خودروی هیوندای!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی هیوندای با انتشار تصاویری از ایده طراحی داخل کابین خود، فکر می کند صفحه نمایش لمسی بر روی فرمان یک ایده بسیار خوب است!

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اتومبیل های مدرن امروزی بیش از پیش صفحه نمایشگر دیجیتالی در داخل کابین خود دارند و اندازه برخی از آنان همانند صفحه نمایشگر سیستم سرگرمی تسلا مدل 3 به اندازه 15 اینچ می رسد و علاوه بر این، کلیدهای سنتی کنسول مرکزی و یا حتی کنسول وسط برخی اتومبیل‌ها جای خود را به دکمه های لمسی یا صفحه نمایشگرهای دیجیتالی داده اند و یا درون سیستم سرگرمی هضم شده اند.

 

صفحه نمایش روی فرمان هیوندای



با این حال آخرین تحقیقات هیوندای و ایده جدید این شرکت برای خلق یک فضای کابین متفاوت که بر روی طراحی کابین هیوندای i30 اجرا شده است، نشان از علاقه هیوندای برای استفاده بیشتر از صفحه نمایشگر لمسی در داخل کابین محصولات خود دارد و همانطور که در تصاویر خواهید دید، شرکت خودروسازی هیوندای فکر می کند که طراحی و نصب صفحه نمایشگر لمسی بر روی غربیلک فرمان می تواند یک ایده بسیار خوب و ناب باشد!

 

صفحه نمایش روی فرمان هیوندای



مهندس ارشد کمپانی خودروسازی هیوندای در مرکز فنی اروپایی این شرکت می گوید: ما هیوندای i30 را انتخاب کرده ایم تا نشان دهیم که نوآوری های ما به وسایل نقلیه بالاتر و نسل آینده محدود نخواهد شد و هیوندای قصد دارد برای اثبات توانایی های خود، دسترسی به نوآوری های جدید را برای مشتریان خود قابل دستیابی کند.

طبق ادعای هیوندای، طراحی جدید این کابین می تواند استفاده رانندگان را راحت تر کند و مهندس ارشد فنی هیوندای اضافه می کند: ما به طور مداوم بر روی فناوری های جدید کار می کنیم تا اتومبیل های ما از لحاظ بصری کامل و کاربرپسند باشد. صفحه نمایشگر غربیلک فرمان بزرگ هستند و قابلیت برنامه ریزی 5 کلید بر روی آن وجود دارد که امکان شخصی سازی را برای کاربران خود فراهم خواهد کرد. هرچند طراحی این کابین هیچگاه برای هیوندای i30 به مرحله تولید نخواهد رسید، اما این فناوری در محصولات نسل آینده هیوندای ادغام خواهد شد.

 

صفحه نمایش روی فرمان هیوندای



در پایان موضوعی که باید خودمان بررسی کنیم، چالش برانگیز بودن استفاده از صفحه نمایشگر لمسی بر روی غربیلک فرمان خواهد بود، زیرا همانطور که می دانید بیشترین درگیری راننده در داخل کابین با غربیلک فرمان خواهد بود و راننده مجبور است برای اینکه با صفحه نمایشگر های بزرگ فرمان تماسی نداشته باشد، دست های خود را تمام وقت به دور حلقه فرمان بگیرد و بدون شک هنگام پارک و یا هنگام استفاده از فرمان برای دور زدن، دست راننده با صفحه نمایشگر برخورد کرده و قطعا مشکل ساز خواهد شد، مگر اینکه هیوندای برای این مشکل راه حلی قانع کننده داشته باشد.

کد خبر 112766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha