کد خبر 112786
۱۸ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۶
ولوو XC40 برقی به بازار می آید!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی ولوو در جدیدترین اطلاعیه خود، رسما تایید کرد که نسخه تمام الکتریکی ولوو XC40 تا قبل از پایان سال جاری معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی ولوو بارها از اهمیت وسایل نقلیه تمام الکتریکی صحبت کرده است و قصد دارد تا یک قهرمان الکتریکی راه اندازی کند و همچنین این خودروساز سوئدی پیش بینی می کند که تا اواسط دهه آینده، نزدیک به 50 درصد کل فروش این شرکت را وسایل نقلیه تمام الکتریکی تشکیل خواهد داد. حال در این بین شرکت خودروسازی ولوو بر روی برند XC40 حساب ویژه باز کرده و قصد دارد از این برند یک قهرمان الکتریکی بسازد.

بدون در نظر گرفتن جزییات مربوط به نسخه تمام الکتریکی ولوو XC40 که هنوز منتشر نشده است، ولوو قصد دارد که نخستین خودروی تمام الکتریکی اختصاصی خود را در سال 2020 میلادی به فروش برساند، هرچند به نظر می رسد که برندهای الکتریکی زیرمجموعه این شرکت از جمله پولستار قبل از ولوو XC40 راه اندازی شوند.

 

ولوو ایکس سی 40 برقی



در ادامه بد نیست بدانید که اسفندماه سال گذشته اعلام شد که شرکت خودروسازی ولوو در نظر دارد تا یک سیستم محرک تمام الکتریکی در بخش فنی ولوو XC40 نصب کند، هرچند به این موضوع اشاره شده است که خودروی ولوو XC40 اولین محصول تمام الکتریکی ولوو نخواهد بود که در بالا به آن اشاره کردیم.

در هر صورت تا پایان سال جاری، شرکت خودروسازی ولوو اعلام کرده است که نسخه تمام الکتریکی XC40 را معرفی کرده و سال آینده به بازار می رساند و جزییات بیشتر آن در آینده منتشر خواهد شد، ولی این را می دانیم که طبق ادعای ولوو سیستم محرک تمام الکتریکی "ولوو XC40" تنها با یکبار شارژ کامل باتری‌ها، می‌تواند محدوده حرکت 500 کیلومتر داشته باشد که در صورت کمک گرفتن از "جیلی" به عنوان کمپانی خودروسازی مادر، می‌تواند به این هدف بزرگ خود دست پیدا کند.
 

کد خبر 112786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha