تلاش قطعه سازان اجازه نداد خطوط تولید خودروسازان دچار بحران شود

پرشین خودرو : تلاش و همراهی قطعه سازان در 3 سال گذشته اجازه نداد خطوط تولید خودروسازان دچار بحران شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مرتضی مرتضوی رئیس انجمن سازندگان قطعات و مجموعه های خودرو ایران روز گذشته در همایش بزرگ قطعه سازان با اعلام این مطلب افزود: در سال 98 با کمک و همدلی قطعه سازان ضمن تحقق شعار رونق تولید ، بالاترین رشد تولید 20 ساله را در صنعت قطعه سازی محقق خواهیم کرد.

وی در ادامه با اعلام اینکه سال 97 پر فراز و نشیب ترین سال فعالیت صنعت قطعه سازی کشور بود، تصریح کرد: در طول عمر بیش از 20 ساله ای که صنعت قطعه سازی شکل گرفته است سال گذشته سخت ترین سال برای قطعه سازان کشور بود.

 

مرتضی مرتضوی



رئیس انجمن قطعه سازان با اشاره به اینکه فشار مشکلات در اواسط سال گذشته می رفت تا کمر صنعت خودرو و قطعه سازی را خم نماید، افزود: خوشبختانه به همت دولت محترم و وزیر صنعت بخشی از مصوبه دولت در سال گذشته اجرایی شد و با تزریق بخشی از تسهیلات اختصاصی در سال گذشته تولید در واحدهای قطعه سازی به جریان افتاد.

مرتضوی در پایان با تشکر از زحمات دکتر رحمانی، وزیر صنعت و معدن گفت: وزیر صنعت در سال گذشته سختی های زیادی کشیدند تا بخشی از تسهیلات مالی در سال 97 پرداخت شود و بخشی از آن نیز به سال 98 موکول شود و امید است در سال جاری با به جریان انداختن تزریق نقدینگی به صنعت قطعه سازی، روند رشد تولید در جایگاهی که در برنامه آمده، عملیاتی شود.

کد خبر 112884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha