فروش خودروهای الکتریکی رکورد شکست + نمودار

پرشین خودرو: در ماه مارس سال جاری، صنعت خودروسازی کشور فرانسه یک رکورد جدید ثبت کرد و آن هم فروش خیره کننده وسایل نقلیه الکتریکی و همچنین وسایل نقلیه پلاگین هیبریدی بود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، فروش وسایل نقلیه الکتریکی و پلاگین هیبریدی نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته افزایش فروش 16 درصدی تجربه کرده و موفق به فروش 6934 دستگاه خودروی تمام الکتریکی و پلاگین هیبریدی در بازار این کشور تنها در ماه مارس شده است تا در مجموع سهم 2.72 درصدی از بازار فروش کلی خودروی فرانسه داشته باشد.

 

نمودار فروش خودرو هیبریدی و الکتریکی



طبق گفته منابع خبری، خودروهای الکتریکی شخصی موفق به فروش 4614 دستگاه و افزایش فروش خود تا 14 درصد، خودروهای شخصی پلاگین هیبریدی موفق به فروش 1522 دستگاه و افزایش فروش تا 28 درصد و همچنین خودروهای تمام الکتریکی سبک تجاری موفق به فروش 798 دستگاه و افزایش فروش خود تا 5.6 درصد نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته شده اند.

 

نمودار فروش خودرو هیبریدی و الکتریکی



پرفروش ترین برند الکتریکی در کشور فرانسه خودروی "رنو ZOE" بوده است که باوجود کاهش فروش 32 درصدی، باز هم موفق شده در برابر تسلا مدل 3 عملکرد بهتری داشته و در مجموع فروش 1536 دستگاهی داشته باشد و پس از آن تسلا مدل 3 با آمار فروش 1153 دستگاه و همچنین خودروی نیسان لیف با آمار فروش 455 دستگاهی دیده می شود.

 

نمودار فروش خودرو هیبریدی و الکتریکی



در بین خودروهای تجاری الکتریکی هم می توان خودروی "رنو کانگو ZE" را پرفروش ترین خودروی بازار فرانسه در ماه مارس امسال دانست و در ادامه می توان به خودروی "لندروور رنجروور" به عنوان پرفروش ترین خودروی پلاگین هیبریدی اشاره داشت که می توانید جزییات بیشتر فروش آن را در جداول تعداد فروش شاهد باشید.

 

نمودار فروش خودرو هیبریدی و الکتریکی

 

کد خبر 112930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha