کوپه ای که هم می خواهد شاسی بلند باشد و هم کوپه! +عکس

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی فولکس واگن در نمایشگاه شانگهای چین، یک خودروی شاسی بلند کانسپت در فرم کوپه معرفی کرد.

به گزارش پرشین خودرو، کمپانی خودروسازی فولکس واگن برنامه ویژه ای برای نمایشگاه بین المللی شانگهای چین دارد و چند خودروی کاملا جدید در این نمایشگاه معرفی کرده است. از جمله یک خودروی شاسی بلند آماده برای تولید تحت عنوان Teramont XT، یک خودروی هفت سرنشین کانسپت تحت عنوان SMV و همچنین یک عضو جدید از خانواده I.D، یعنی شاسی بلند کانسپت تمام الکتریکی  I.D. Roomzz که در نمایشگاه بین المللی شانگهای چین معرفی شده و جزییات بیشتری از آن در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

کوپه

 

اما این خودروساز آلمانی یک محصول جالب دیگر هم دارد و آن هم خودروی "شاسی بلند کوپه کانسپت" خواهد بود که هم می خواهد یک خودروی شاسی بلند باشد و هم یک خودروی کوپه.

در حال حاضر این خودروی کانسپت با همان نام "اس یو وی کوپه کانسپت" شناخته می شود و نام اختصاصی برای آن در نظر گرفته نشده است، اما بدون شک می دانیم که این خودرو طراحی شده تا رقیبی ارزان قیمت برای شاسی بلندهای کوپه بازار بویژه خودروهای آلمانی کوپه شاسی بلند در کشور چین باشد و می تواند خریداران بسیار زیادی را به سمت خود جلب کند، به همین دلیل است که شرکت خودروسازی فولکس واگن از نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا فاکتور گرفته و 4 خودروی شاسی بلند کاملا جدید خود را در نمایشگاه اتومبیل شانگهای چین معرفی کرده است.

 

کوپه

 

به طور دقیق تر، مهم ترین دلیلی که باعث شده شرکت خودروسازی فولکس واگن مانور زیادی بر روی نمایشگاه شانگهای 2019 داشته باشد، اول از همه گسترش فعالیت در بزرگ ترین بازار خودروی جهان و دوم سرمایه گذاری و توسعه مشترک محصولات آن با همکاری کمپانی خودروسازی "FAW" خواهد بود و این خودروی کانسپت می تواند یک نسخه جذاب تر از خودروی شاسی بلند کوپه "تایرون" در کشور چین باشد که طرفداران زیادی برای خود جمع کرده است، اما حالا کوپه شاسی بلند جدید فولکس واگن در صورت توسعه و رسیدن به مرحله نهایی تولید، بدون شک می تواند نظر مثبت خیلی از مشتریان را جلب کند.

 

در پایان باتوجه به کانسپت بودن خودروی جدید کوپه شاسی بلند فولکس واگن، در حال حاضر هیچگونه اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی اتومبیل ارائه نشده است، اما باتوجه به ورودی های بزرگ هوا در قسمت جلو و همچنین طراحی خروجی اگزوز در قسمت عقب، می توانیم انتظار یک موتور بنزینی توربوشارژر را در بخش فنی اتومبیل داشته باشیم.

کد خبر 113056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha