لامبورگینی اوروس یا فراری 458 تقویت شده؛ کدام سریع تر است؟ + ویدئو

پرشین خودرو: این بار در برابر شاسی بلند لامبورگینی اوروس، خودروی اسپرت کوپه فراری 458 قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کار درستی نیست که یک خودروی شاسی بلند را با یک خودروی سوپراسپرت کوپه مقایسه کنیم، اما در برابر خودروی سوپراسپرت کوپه فراری یک شاسی بلند معمولی قرار نگرفته است و آن هم خودروی شاسی بلند سوپراسپرت لامبورگینی اوروس خواهد بود که در حال حاضر جزو سریع ترین خودروهای شاسی بلند جهان به شمار می آید و خصوصیات محصولات لامبورگینی را حتی در قالب یک خودروی شاسی بلند به نمایش گذاشته است. حال در ادامه باید دید که پیروز رقابت درگ میان این دو خودروی سوپراسپرت ایتالیایی لامبورگینی اوروس خواهد بود یا فراری 458 اسپشال تقویت شده.

 



قبل از تماشای ویدیو رقابت این دو اتومبیل جذاب ایتالیایی، بد نیست بدانید که خودروی لامبورگینی اوروس با وزن 2200 کیلوگرمی و خودروی فراری 458 اسپشال با وزن کمی بیشتر از 1360 کیلوگرم در این رقابت حاضر شده اند، اما در مقابل خودروی شاسی بلند لامبورگینی اوروس خروجی قدرت 641 اسب بخاری و خودروی فراری 458 اسپشال خروجی قدرت 597 اسب بخاری خواهد داشت که تاحدودی وزن بیشتر لامبورگینی اوروس در قدرت بیشتر آن جبران شده است.

مزیت دیگری هم که خودروی شاسی بلند لامبورگینی اوروس خواهد داشت، سیستم چهارچرخ محرک خواهد بود و باعث می شود که از زمین بهتر کنده شود که فراری 458 اسپشال از آن بی بهره است و نیروی تولیدی آن تنها به سمت چرخ های عقب ارسال می شود. موضوع جالب تر دیگر هم می تواند مدت زمان صرف شده برای طی کردن مسافت یک چهارم مایلی باشد که با یک اختلاف بسیار نزدیک نتیجه این مسابقه در دور سوم مشخص می شود.


 

کد خبر 113637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha