دستیار صوتی هوشمند مایکروسافت و BMW به زودی می آید + ویدئو

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی ب ام و با همکاری مایکروسافت، محصولات خود را به دستیار هوشمند صوتی مجهز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، باتوجه به ادعای منابع خبری، کمپانی خودروسازی "ب ام و" با همکاری غول تکنولوژی جهانی یعنی مایکروسافت به دنبال ایجاد یک پلتفرم منبع باز هستند که مکالمات آینده را با دستیار صوتی شخصی هوشمندسازی کرده و بتوان از صدای طبیعی و چندمنظوره به منظور شخصی سازی سیستم سرگرمی اتومبیل استفاده کرد.

به گفته مایکروسافت، با استفاده از موتورهای جستجوی پیشرفته و استفاده از هوش مصنوعی، به طور مداوم قابلیت های دستیار صوتی شخصی برای برقراری بهتر و عمیق تر رابطه با کاربران خود افزایش پیدا می کند. این قابلیت بر روی سیستمی تحت عنوان Azure اجرا خواهد شد و پایه لازم تکنولوژیکی این پروژه را فراهم خواهد کرد.

استفاده از داده های ابری مایکروسافت Azure و همچنین قابلیت های AI نیز به این دستیار صوتی اضافه خواهد شد و می توان به ربات های هوشمند سیستمی و همچنین سرویس های شناختی دسترسی پیدا کرد تا نتیجه آن یک دستیار صوتی هوشمند باشد.

مشتریان "ب ام و" می توانند با دستیار هوشمند شخصی خود یک مکالمه را آغاز کنند و این مکالمه می توانند با یادآوری برخی مسائل شروع شده و در تعیین وقت ملاقات گفتگوی بعدی آنان به پایان برسد. کاربران همچنین می توانند ایمیل های شخصی خود و همچنین تقویم را با کمک دستیار صوتی هوشمند اتومبیل مدیریت کنند!

تیم های "ب ام و" و "مایکروسافت" در مونیخ و سیاتل در حال کار بر روی چندین راه حل جدید با هدف ایجاد یک دستیار صوتی هوشمند برای مدیریت بهتر اتومبیل و کارهای شخصی کاربران خود هستند و آنان را قادر می سازد تا امکان برقراری یک رابطه طبیعی‌تر را داشته باشند و ممکن است که دستیار صوتی آنان قابلیت تنظیم سیستم تهویه مطبوع کابین و یا حتی دسترسی به برخی امکانات دیگر اتومبیل برای شخصی سازی بهتر کابین برای کاربران خود را داشته باشند که جزییات بیشتر آن پس از توسعه نهایی پروژه ارائه خواهد شد.




 







 

کد خبر 113694

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha