معرفی سیستم محرک هیبریدی گلف نسل هشتم +عکس

پرشین خودرو: پیش از معرفی رسمی نسل هشتم فولکس واگن گلف، شرکت خودروسازی فولکس واگن جزییات جدیدی از سیستم محرک هیبریدی خفیف آن منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، باتوجه به اعلام شرکت خودروسازی فولکس واگن، سیستم محرک هیبریدی اتومبیل به مجموعه باتری های 48 ولت لیتیوم یونی مجهز خواهد شد که در زیر صندلی سرنشین جلو اتومبیل (شاگرد) تعبیه خواهد شد. البته سیستم محرک هیبریدی فولکس واگن گلف نسل هشت یک سیستم هیبریدی کامل نیست و تنها یک کمک کننده برای پیشرانه محرک اتومبیل به شمار می آید تا سوخت کمتری برای تولید نیرو استفاده کند.

 

محرک هیبریدی

محرک هیبریدی

محرک هیبریدی


سیستم هیبریدی خفیف اتومبیل در قامت یک شتاب دهنده نیز عمل خواهد کرد و زمانی که راننده نیاز به انرژی فوری دارد، در کنار توربوشارژر احتمالی بر روی پیشرانه درون سوز اتومبیل می تواند به سرعت بخشیدن عملکرد پیشرانه کمک کند و همین موضوع باعث خواهد شد تا برای کارکرد 100 کیلومتر اتومبیل شاهد بهبود 0.4 لیتری مصرف سوخت باشیم که در دراز مدت هزینه های کمتری متوجه مالک اتومبیل می شود.

 

محرک هیبریدی

محرک هیبریدی


بدون اشاره به جزییات فنی پیشرانه محرک بنزینی، شرکت خودروسازی فولکس واگن اعلام کرده است که سیستم هیبریدی خفیف آن بر روی 2 موتور مختلف استفاده خواهد شد که یکی از آنان دارای حجم 1 لیتری بوده و دیگری هم حجم سیلندر 1.5 لیتری خواهد داشت که برای انتقال نیروی خود از سیستم انتقال قدرت دوکلاچه استفاده می کنند که جزییات فنی بیشتر آنان پس از معرفی رسمی اعلام خواهد شد.

 

محرک هیبریدی

محرک هیبریدی


در حالی که سیستم هیبریدی خفیف فولکس واگن باعث بهبود کارایی سوخت و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای می شود، شرکت خودروسازی فولکس واگن اعلام کرده است که برای داشتن کارایی بیشتری بر روی فولکس واگن گلف و صرفا محدود نشدن در کاهش مصرف سوخت و گازهای گلخانه ای، سیستم محرک تمام الکتریکی برای نسل هشتم فولکس واگن گلف در نظر گرفته شده است که در اواخر سال جاری میلادی معرفی کامل خواهد شد.
سیستم محرک الکتریکی کامل فولکس واگن نسل هشتم گلف تحت عنوان ID3 شناخته شده و مجهز به یک موتور الکتریکی 201 اسب بخاری خواهد بود که به تنهایی امکان ثبت حداکثر سرعت 160 کیلومتر برساعت را دارد و خواهد توانست با یکبار شارژ کامل باتری های خود بین 330 الی 550 کیلومتر رانندگی کند.

کد خبر 113921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha