ایجاد تغییر در ارائه سنتی خدمات خودرو با تکیه بر تکنولوژی

پرشین خودرو: مدیران یک استارتاپ در حوزه خدمات و نگهداری خودرو مهمترین اهداف و برنامه های این پلتفرم خودرویی در حوزه خدمات و نگهداری خودرو را تشریح کردند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مهرداد صادق زاده که سمت مدیرعاملی چارچرخ را در اختیار دارد، به شکل گیری این پلتفرم اشاره کرد و گفت: نخستین جرقه شکل گیری پلتفرم چارچرخ در سال 96 و در محوطه دانشگاه صنعتی شریف زده شد و از تیرماه سال 96 عملا فعالیت چارچرخ چهره عملیاتی به خود گرفت.

صادق زاده افزود: آمار و ارقامی که در حوزه خدمات خودرو وجود دارد مانند 80 هزار مراجعه روزانه به تعمیرگاه یا اینکه هر 70 ثانیه یک خودرو نیاز به حمل پیدا می کند، در کنار مشکلاتی که به صورت سنتی در این صنف وجود داشت، ما را بر آن داشت تا با استفاده از دانش تعدادی از دانش جویان و فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف وارد این حوزه شویم.

 

مهرداد صادق زاده



وی مهمترین هدف این شرکت را ارائه خدمات با کیفیت عنوان کرد و گفت: برای دستیابی به این مهم فیلترهای بسیاری برای همکاری با امدادگران در نظر گرفته ایم که در صورت داشتن دانش و تخصص فنی کافی باید از این فیلترهای تدوین شده نیز عبور کنند.

مدیرعامل چارچرخ به اهمیت برخورد با امدادخواهان در این نرم افزار اشاره کرد و گفت: در چارچرخ اصرار زیادی بر روی نحوه برخورد با کاربران اپلیکیشن داریم که این مهم موجب شده است تا از میان 400 متقاضی امدادخودرو تنها با 150 نفر بتوانیم به عقد قرارداد بپردازیم.

سامان موسوی مدیر تیم عملیات چارچرخ نیز گفت: در چارچرخ دو نوع عملیات انجام می دهیم که یکی حمل خودرو و دیگری تعمیر در محل امداد خواه است.

 

سامان موسوی



وی زمان حضور در محل امدادخواه در چارچرخ را به صورت میانگین 18 الی 20 دقیقه عنوان کرد و افزود: همین سرعت عمل امدادگران چارچرخ موجب شده است تا در سیستم امتیازدهی مشتریان تا کنون 4.5 ستاره را دریافت کنیم.

موسوی بحث نظارت کاربران بر خدمات دریافت شده را از اهمیت بالایی برخوردار دانست و تصریح کرد: امتیازدهی کاربران موجب می شود تا در معرفی امدادگر به تماس های بعدی، افرادی به محل امدادخواه اعزام شوند که از امتیاز بیشتری برخوردار هستند یا تعمیرگاه هایی به مشتری معرفی می شود که توانسته است امتیاز بالاتری از کاربران دریافت کند.

حمیدرضا رستمی با بیان این مطلب که اطلاعات 840 خودرو در چارچرخ ثبت شده است، دیگر فعالیت این اپلیکیشن را بحث آموزش و نگهداری صحیح خودرو عنوان کرد و گفت: در اپلیکیشن بخش هایی را در نظر گرفته ایم که مدیریت خودرو، چراغ خاموش و چند خودرو از جمله این آیتم ها محسوب می شود.

 

حمیدرضا رستمی



وی افزود: در مدیریت خودرو با دریافت اطلاعات ثبت شده کاربر اقدام به ارائه هشدارهایی در بازه های زمانی مختلف می کنیم یا در چراغ خاموش می توانیم برخی از مشکلات پیش آمده مالکان را با پرسش و پاسخ هایی که انجام می شود برطرف کنیم.

رستمی به بخش چند خودرو نیز اشاره کرد و گفت: در این بخش با خانواده هایی که مالک چند دستگاه خودرو هستند روبرو هستیم و جهت آسان تر شدن ارائه خدمات، یک نفر از خانواده می تواند با ثبت اطلاعات خودروی سایر افراد اقدام به دریافت خدمات و رفع مشکلات کند.

مهرداد صادق زاده در پایان با گلایه از جبهه گرفتن برخی از اتحادیه ها در برابر فعالیت های نوین استارتاپ ها گفت: چارچرخ عضو انجمن کسب و کارهای مجازی است که با هدف ساماندهی و آسانتر کردن خدمات امدادی خودرو وارد این عرصه شده است تا بتواند با استفاده از تکنولوژی و دانش روز، این صنف را تا جای ممکن از حالت سنتی خارج کند.


 

کد خبر 113934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha