نعمت بخش: مسیرهای جدید را به خودروسازان معرفی کنید!

پرشین خودرو: دبیر انجمن خودروسازان ایران در واكنش به اظهارات مدیرکل تعزیرات تهران گفت: محدودیت ها و مشكلات اقتصادی پس از بازگشت تحریم های ظالمانه غرب بر هیچكس پوشیده نیست و نتایج آن را در تمام بخش های اقتصادی كشور می توان مشاهده كرد، در چنین شرایطی غیرواقعی خواندن كمبود قطعات صنعت خودرو قابل تامل و تعجب است.

به گزارش پرشین خودرو، احمد نعمت بخش با اشاره به سخنان رئیس جدید قوه قضائیه كه چندی پیش اعلام كرد "از هر فعلی که در جهت رونق تولید باشد، با همه وجود حمایت می‌کنیم"، افزود: مشی آیت الله رئیسی حمایت از تولید و رونق آن بوده اما سخنان مدیر سازمان تعزیرات، موجب تضعیف خودروسازی به عنوان صنعت پیشران بنگاه های تولیدی كشور است.

دبیر انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: در هفته های اخیر دو خودروساز بزرگ كشور با راهبری وزارت صنعت، معدن و تجارت با راه اندازی پویش ملی و برگزاری همایش ها و نمایشگاه دائمی، كمبود قطعات خود را به صورت رسمی و شفاف اعلام كرده و قطعه سازان، شركت های دانش بنیان و دانشگاهیان كشور را برای تامین این نیازها فراخواندند كه این رویكرد مورد تائید و تمجید رهبر حکیم انقلاب اسلامی نیز قرار گرفت. حال پرسش اینجاست كه آیا مدیركل تعزیرات تهران این سطح از تلاش برای تامین قطعات را ندیده، كه كمبود آنها را غیرواقعی می داند؟

 



دبیر انجمن خودروسازان ایران افزود: ای کاش آقای اسفنانی بعنوان یکی از مدیران دولت در مجموعه وزارت دادگستری، پیش از این اظهارنظر رسانه‌ای، با معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت مشورت می‌کردند تا اطلاعات دقیق‌تری به دست آورند، چرا که دکتر مقیمی به صورت هفتگی موضوع تامین قطعات و تولید خودرو کشور را رصد می‌کنند و ایران خودرو و سایپا نیز به صورت مدوام، کمبود قطعات را به ایشان گزارش می‌دهند.

نعمت بخش در پایان اعلام كرد: ممكن است مدیرکل تعزیرات تهران مسیرهایی را برای تامین قطعات خودرو در داخل یا خارج از كشور سراغ داشته باشند كه براساس آن كمبود قطعات را غیرواقعی خوانده اند، در اینصورت نیز به صورت رسمی از ایشان درخواست می كنیم این مسیرها را به خودروسازان معرفی كنند تا گره ای از مشكلات تولید كشور باز كرده باشند

کد خبر 114366

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha