آغاز نوسازی 1000 دستگاهی ناوگان حمل و نقل عمومی كشور

پرشین خودرو: تحویل هزار دستگاه مینی بوس شهری با مشاركت ایران خودرو دیزل و با حضور معاون عمران و توسعه شهری وزارت كشور به ناوگان حمل و نقل عمومی آغاز شد.

به گزارش پرشین خودرو، مدیرعامل ایران خودرو دیزل در مراسم واگذاری مینی بوس ها با اشاره به توانمندی های ایران خودرو دیزل و شركت‌های تابعه، از آمادگی تولید انواع محصولات تجاری با ظرفیت بالا در این مجموعه صنعتی خبر داد و گفت: با مساعدت مشتریان عمده ای همچون شهرداری‌ها و دیگر ارگانها، این شركت دوباره بتواند از تمام ظرفیت های تولید خود بهره ببرد.

مهدی یونسیان با اشاره به این كه بیشترین مشتری محصولات مسافری سازمان ها و ارگانها هستند افزود: با تعاملات بیشتر و به اشتراك گذاری نیازهای فنی مورد نظر طرفین می‌توان محصولات مورد نظر را با توانایی فنی و مهندسی و با ظرفیت تولید بالا در اختیار سازمان‌ها و ارگان‌ها قرار داد.

مدیرعامل ایران خودرو دیزل همچنین با درخواست مساعدت و تامین هر چه بهتر نقدینگی این پروژه ها ابراز امیدواری كرد: با تحقق این مساعدت ها هیچ گونه محدودیتی برای تامین و تدارك اولیه تولید و انجام ان و درنهایت تحویل محصولات وجود نخواهد داشت.

 



وی با اشاره به این كه نوسازی و تعمیرات اتوبوس های فرسوده و مستهلك درون شهری كه درسطح شهرها تردد دارند هر ساله هزینه های كلانی را بر دوش شهرداری ها می‌گذارد، از آمادگی كامل ایران خودر دیزل برای بازسازی این اتوبوس ها خبر داد و خاطرنشان كرد: این اتوبوس ها با یك سوم قیمت اتوبوس نو در ایران خودرو دیزل بازسازی و تعمیر شده و به ناوگان اتوبوس رانی شهرها بازگردانده می شوند.

کد خبر 114576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha