8 درخواست فعالان صنعت قطعه سازی از خودروسازان

پرشین خودرو: انجمن صنایع همگن قطعه سازان خودرو کشور در دیدار با مدیرعامل جدید ایران خودرو ضمن تشریح وضعیت فعلی صنعت قطعه سازی کشور و بیان مشکلات آن، ۸ پیشنهاد خود را در جهت برون رفت از این وضعیت ارائه کرد .

به گزارش پرشین خودرو، در جریان این دیدار انجمن صنایع همگن نیرومحرکه و قطعه سازان خودرو موارد مربوط به تعیین تکلیف سورس های موازی، رفع مشکلات نقدینگی، اصلاح قیمت ها شناور شدن آن، اصلاح قراردادهای قطعه سازان به صورت منصفانه، عدالت در پرداخت ها، واقعی کردن اعداد و ارقام بدهی خودروسازان به قطعه سازان، جلوگیری از واردات قطعات خودرو و به جریان انداختن پرونده خسارات وارده به صنعت خودرو ناشی از تحریم ها در دفتر ریاست جمهوری را خواستار شد.

بر این اساس انجمن صنایع همگن قطعه سازان به نمایندگی از تولیدکنندگان قطعات خودرو سراسر کشور ضمن تشریح مشکلات قطعه سازان خواستار رفع این موانع در کوتاه ترین زمان ممکن، پیش از بروز فاجعه اقتصادی در این صنعت شد.

 

نشست



همچنین فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو نیز با تاکید به اتاق شیشه ای و توجه به شفافیت در خودروسازان در تمامی امور از پیشنهادات ارائه شده توسط انجمن صنایع همگن قطعه سازان استقبال کرد و خواستار استفاده از مشاوره های تخصصی این انجمن در جلسات آتی شد.

گفتنی است انجمن صنایع همگن قطعه سازان پیش از این با ارائه طرح های متعدد تخصصی در حوزه های مختلف توانسته است اقدامات موثری را برای احیاء صنعت قطعه سازی و به طبع آن صنعت خودرو به اجرا برساند.

کد خبر 116361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha